آیفون 8

بنچمارک آیفون 8 با قدرت دو برابری گلکسی اس 8 سامسونگ در Geekbench ظاهر شد

تصویری از بنچمارک آیفون 8 رویت شده که نشان دهنده قدرت بسیار بالای این گوشی همراه با چیپست A11 Fusion میداد. این گوشی حتی از گلکسی اس 8 نیز قدرتمندتر است.

در حالی که هنوز مشخص نیست باید منتظر چه محصولی از سوی اپل باشیم، امروز اطلاعات جدیدی از آیفون 8 اپل همراه با یک چیپست جدید به بیرون درز پیدا کرده است. ساعاتی پیش یک وب سایت چینی تصویری از یک گوشی آیفون را منتشر کرده است که این گوشی را در حال اجرای اپلیکیشن امتیازدهی Geekbench 4.0 نشان می‌دهد. این تصویر که در زیر قابل رویت است، نشان دهنده‌ی اعدادی شگفت انگیز و فوق‌العاده است. این تصاویر که احتمالا مربوط به بنچمارک آیفون 8 خواهد بود، نشان از قدرت بالای این گوشی و غیرقابل رقابت بودن آن است. بیایید کمی بیشتر در مورد امتیازات گرفته شده توسط این گوشی نامشخص به گفتگو بپردازیم.

بنچمارک آیفون 8 در Geekbench

با توجه به بنچمارک آیفون 8 رویت شده، این گوشی در حالت تک هسته‌ای موفق شده امتیاز 4537 را به دست آورد که حدود 30 درصد بیشتر از امتیازیست که آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) آن را کسب کرده است. اما این امتیاز در مقایسه با بزرگان اندروید چگونه است؟ شاید جدیدترین گوشی پرچمدار اندرویدی که بتوانیم آیفون جدید اپل را با آن مقایسه کنیم گلکسی اس 8 است که موفق شده امتیاز 1945 را به نام خود ثبت کند. این امتیاز دو برابر امتیاز به دست آمده توسط پرچمدار جدید شرکت سامسونگ است که نشان از قدرت اعجاب انگیز محصول آینده اهالی کوپرتینو دارد.

این گوشی همچنین در حالت چند هسته‌ای نیز موفق به کسب نمره 8975 شده است که 57 درصد نسبت به نسل آیفون 7 عملکرد بهتری را نشان می‌دهد. در مقایسه با این گوشی، گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ نیز موفق شده امتیاز 6338 را در حالت چند هسته‌ای به نام خود ثبت کند. این بدان معناست که آیفون بعدی اپل 41 درصد قدرتمندتر از یکی از مهم‌ترین گوشی های اندرویدی سال 2017 است.

البته این بدان معنا نیست که بنچمارک‌ها لزوما نشان از قدرت بالای یک گوشی در تجربیات دنیای واقعی دارند و در واقع همه چیز به بنچمارک‌ها ختم نمی‌شود. بنابراین نباید به این قضیه اشاره کنیم که آیفون 8 از هر نظر قدرتمندتر از گلکسی اس 8 سامسونگ خواهد بود و می‌تواند امروز روزانه ما را بهتر به اجرا دربیاورد. با این حال این نتایج نشان می‌دهند که اپل تمرکز ویژه‌ای را بر روی ساخت یک چیپست بسیار قدرتمند گذاشته است که می‌تواند قدرتمندترین آیفون این کمپانی را به ارمغان بیاورد. نکته دیگری که در این جا وجود دارد، آن است که این اسکرین شات تهیه شده به هیچ عنوان جعلی نخواهد بود.

بنچمارک آیفون 8 خبر از تولید چیپست قدرتمند A11 Fusion می‌دهد

در هر صورت اگر ما بخواهیم به تصویر به بیرون درز پیدا کرده از بنچمارک آیفون 8 اعتماد کنیم، باید اشاره کرد که این گوشی از نمایشگری با وضوح 2800×1242 پیکسل بهره می‌برد که می‌تواند نسبت ابعاد 20.2:9 یا 2.25:1 را به ارمغان بیاورد. این حتی می‌تواند نمایشگری قد بلندتر از گلکسی اس 8 سامسونگ با نسبت ابعاد 18.5:9 باشد. این نسخه آزمایشی توسط آی او اس 11 به اجرا درآمده است و یک چیپست به نام A11 همراه با پردازنده 4 هسته‌ای 2.74 گیگاهرتزی و کش 128KB of L1 نیز در زیر قاب آن مشغول فعالیت خواهد بود. این درحالیست که چیپست A10 Fusion آیفون 7 ارائه کننده سرعت 2.34 گیگاهرتز است که نشان می‌دهد این سرعت در آیفون بعدی 17 درصد سریع‌تر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. من گوشیم آیفون 7 پلاس 128 گیگ بود انقد روش برنامه نصب کردم منبع تغذیش سوخت ?
    الان واسم درست کردن
    فروختمش
    موندم دوباره بگیرم یکی مث خودشو اما رنگ قرمزش
    یا اس 8 پلاس بگیرم
    یا صبر کنم این آیفون 8 بیاد
    چیکار کنم بنظرتون؟

  2. بی صبرانه منتظرش خواهم بود