شارژ بی سیم آیفون 8 اپل

مدیرعامل Powermat شارژ بی سیم آیفون 8 اپل را تایید کرد

مدیرعامل کمپانی Powermat به عنوان یکی از پیشگامان تکنولوژی های شارژ در جهان، قابلیت شارژ بی سیم آیفون 8 (Apple iPhone 8) را تایید کرده و ادعا کرده که این گوشی از چنین قابلیتی برخوردار خواهد بود.

با بازگشت به ماه فوریه، ما گزارش داده بودیم که اپل به عضویت کنسرسیوم Wireless Power شده است. این یک گردهمایی بین کمپانی‌هایی است که از تکنولوژی Qi برای شارژ بی سیم استفاده می‌کنند. در سمتی دیگر تحلیلگران بازار نیز ادعا می‌کنند قابلیت شارژ بی سیم به عنوان یک استاندارد برای محصولات پیش روی کمپانی اپل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته آن‌ها به طور واضح مشخص نکرده‌اند که آیا آیفون 8 نیز به عنوان گوشی آینده کوپرتیویی به این قابلیت مجهز خواهد بود یا خیر!

در همین راستا Elad Dubzinski مدیرعامل شرکت Powermat در ارتباط با این موضوع عنوان می‌کند که قابلیت شارژ بدون سیم که اخیرا توسط اپل از آن رونمایی شده، به عنوان یک استاندارد در آیفون جدید اپل قابل استفاده خواهد بود.

شارژ بی سیم آیفون 8 اپل

پیشتر گفته شده بود که قطعات شارژ بی سیم آیفون 8 را کمپانی Lite-On تامین خواهد کرد

با این حال ما تا بدین لحظه هیچ واکنش رسمی را از سوی شرکت اپل در ارتباط با این تکنولوژی دریافت نکرده‌ایم تا همچنان اعتماد به نظر آقای Dubzinski سخت باشد. گفتنی‌ست کمپانی پاور مت یکی از پیشگامان در تکنولوژی شارژ بی سیم است و با یک طرح عمومی شارژ، در نظر دارد این فناوری را در اختیار افراد بیشتری در سراسر جهان قرار دهد. ما تا بدین لحظه هیچ خبری مبتنی بر همکاری دو شرکت پاور مت و اپل نشنیده‌ایم و این کمی تعجب برانگیز است که چگونه رئیس این شرکت اطلاعات مهمی از آیفون آینده شرکت اپل را به دست آورده است. اگر به خاطر داشته باشید اوایل سال جاری بود که شایعات خبر از تامین قطعات شارژ بی سیم آیفون 8 توسط کمپانی Lite-On می‌دادند و عنوان می‌کردند تصمیم استفاده از این تکنولوژی توسط کمپانی کوپرتینویی بسیار جدی است.

هر آن چه که هست، امیدواریم اپل محصول نهایی بسیار خوبی را در اختیار مشتریان قرار دهد که عاری از هرگونه مشکلی در زمینه‌ی باتری باشد و با توجه به اینکه آن‌ها قرار است از تکنولوژی جدیدی در این بخش استفاده کنند، ما امیدواریم که مشکلات گلکسی نوت 7 بار دیگر در آیفون 8 رویت نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*