مشخصات فنی اچ تی سی یو 11

مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 به صورت کامل لو رفت

اخیرا یکی از خرده فروشان اینترنتی، مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 (HTC U 11) را با انتشار تصویر روی جعبه آن لو داده است.

با استناد به تصویر لو رفته از جعبه گوشی جدید اچ تی سی، به نظر این اسمارت فون به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1440×2560 و محافظ صفحه گوریلا گلس 5 تجهیز شده و همانند برخی از پرچمداران دیگر، از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 به منظور مدیریت اطلاعات استفاده خواهد کرد. به علاوه، اچ تی سی یو 11 قرار است در دو نسخه مختلف با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 2 ترابایت به فروش رسد.

در بخش پشتی، پرچمدار جدید اچ تی سی به سنسور Ultra Pixel 3 با دقت 12 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 تجهیز شده که می‌تواند در مکان‌های کم‌نور، تصاویر را با کیفیتی مطلوب ثبت کند. سازندگان برای دوربین جلویی نیز از سنسوری 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کرده‌اند که به واسطه قابلیت “Selfie Panoramas”، توانایی ثبت عکس های سلفی به صورت پاناروما را هم دارد.

مشخصات فنی اچ تی سی یو 11

مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 ، ضد آب بودن آن را تایید می‌کند

همچنین تصویر جبعه پرچمدار بعدی اچ تی سی، از احتمال تجهیز آن به اسپیکرهای قدرتمند “HTC BoomSound” و سیستم حذف نویزهای اضافی “HTC Usonic Active Noise Cancellation” خبر دارند. از دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون نیز می‌توان به سنسور اثر انگشت در بخش پشتی، گواهی IP57 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، نسخه 3.0 سیستم شارژ سریع کوالکام، صدای های فای، ضبط صوتی سه بعدی، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان و ان اف سی اشاره کرد.

اگرچه هنوز مشخصات فنی اچ تی سی یو 11 به صورت رسمی تایید نشده است، ولی انتظار می‌رود این گوشی همراه با سیستم اختصاصی اج سنس (Edge Sense) تا دو هفته دیگر به صورت رسمی معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*