گلکسي اس 4 سامسونگ مجهز به دوربين 13 مگاپيکسلي خواهد بود

بعد از گذشت چندین ماه از معرفی، هنوز هم می توان از اسمارت فون گلکسی اس ۳ سامسونگ بعنوان یکی از جذاب ترین اسمارت فون های اندرویدی نام برد، اما این موضوع باعث توقف انتشار اخبار و شایعات در مورد نسل بعدی اسمارت فون های گلکسی اس سامسونگ نشده است. در ابتدا اعلام شد که اسمارت فون Galaxy S IV قرار است در MWC 2013 به نمایش گذاشته شود (هر چند این موضوع تکذیب شد) و هم اکنون خبر می رسد که در این اسمارت فون از دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

همانطور که می دانید گلکسی اس ۳ به همراه دوربینی ۸ مگاپیکسلی در دسترس می باشد. اما اضافه کردن تعداد مگاپیکسل کار ساده ای نیست مخصوصا اگر سامسونگ بخواهد باریک بودن دستگاه را حفظ نماید. علاوه بر این، تعداد بیشتر مگاپیکسل می تواند این دستگاه را برای عملکردی بهتر در شرایط نور کم به چالش بکشد.

با این حال انتظار می رود که Galaxy S IV شاهد یک توسعه بزرگ در بخش دوربین باشد و اضافه کردن تعداد مگاپیکسل شاید یکی از راههای ارتقا آن باشد. اعلام شده بود که سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نسل سوم گلکسی اس و نسل دوم گلکسی نوت استفاده خواهد شد اما این اتفاق روی نداد (در هر دو از سنسوری ۸ مگاپیکسلی استفاده شد). به نظر می رسد که در نهایت از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی در S IV که توان گرفتن تصاویری با رزولوشن ۴۲۰۸ در  ۳۱۲۰پیکسل را دارد استفاده شود.


منبع : en.gadgetnews.net

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*