سیستم عامل سرفیس لپ تاپ

کاربران می‌توانند به صورت رایگان سیستم عامل سرفیس لپ تاپ را به ویندوز 10 پرو ارتقا دهند

ساعاتی پیش مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ (Surface Laptop) رونمایی کرد. این کامپیوتر از ویندوز 10 اس (Windows 10 S) که محدودیتهایی دارد برخوردار است. اما شما قادر به تعویض سیستم عامل سرفیس لپ تاپ به ویندوز 10 پرو خواهید بود.

مایکروسافت با معرفی سرفیس لپ تاپ و امکانات و کانفیگ‌های متفاوت، دوباره نگاه‌ها به سوی خود جلب کرد و هم اکنون خبرنگاران زیادی پس از کنفرانس ردموندی‌ها برای اولین تجربه‌شان با لپ تاپ جدید مایکروسافت انتظار می‌کشند.

سیستم عامل سرفیس لپ تاپ

سیستم عامل سرفیس لپ تاپ برای دانش آموزان طراحی شده است

سرفیس لپ تاپ در اصل برای دانش آموزان و مصارف آموزشی ساخته شده است و سیستم عامل پیش فرض آن نیز با توجه به بازار هدف آن، ویندوز 10 اس در نظر گرفته شده است. با این وجود کاربرانی هستند که محصول جدید مایکروسافت را به دلیل راحتی حمل و نقل و قدرت نسبتا بالای پردازشی آن بخواهند و نه برای مصارف آموزشی. به دلیل عدم اجازه ویندوز 10 اس برای نصب برنامه‌هایی که در فروشگاه مایکروسافت وجود ندارند، ممکن است کاربران عادی هنگام کار با سرفیس لپ تاپ با مشکلات جدی روبرو شوند. ردموندی‌ها نیز تدبیری برای این مشکل اندیشیده‌اند و امکان تغییر سیستم عامل به ویندوز 10 پرو را برای کاربران این دستگاه فراهم کرده‌اند. این به روز رسانی بدون پرداخت هزینه انجام می‌شود و خریداران تنها تا پایان سال جاری میلادی برای خلاص شدن از ویندوز 10 اس مهلت دارند.

همچنین استفاده از مجموعه نرم افزاری Office 365 برای خریداران سرفیس لپ تاپ تا یک سال رایگان خواهد بود تا برای کاربران خاطره دلنشینی از لپ تاپ جدیدشان به جا بماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*