بازی رایانه ای Need For Speed ایرانی به زودی رونمایی می شود

بازی رایانه ای شتاب در شهر که از آن با عنوان بازی Need For Speed ایرانی یاد می کنند به زودی رونمایی خواهد شد این بازی از تولیدات مشترک بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و شرکت آروین تک است و دارای مسیر و اتومبیل های کاملا ایرانی است در ادامه با گجت نیوز همراه باشید

رونمایی از بازی رایانه‌ای  شتاب در شهر   با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در اهواز انجام می شود. از ویژگی های این بازی می توان به ۱ بازی به صورت Open World و Sand box میباشد: بازیکن میتواند هر طور که میخواهد بازی را تمام کند. بنابراین بازیکن مجبور نیست یک مسیر ثابت را طی کند بلکه طبق سلیقه و علاقه خود میتواند بازی را جلو ببرد. نقشه بازی نیز خیلی بزرگ است (حدود ۱۰۰ کیلومتر مربع) . بازیکن اصلا حس خستگی به خاطر بسته بودن در یک محیط کوچک مشابه سایر بازی ها پیدا نخواهد کرد!

۲بازی علاوه بر Game-Play حرفه ای Immediate Game-play نیز دارد : تنها ویژگی که باعث میشود قشر غیر حرفه گیمرها (سنین زیر ۷ سال و یا کسانی که با مکانیک های بازیها آشنایی کمی دارند) نیز از بازی لذت ببرند! رانندگی آزادانه با ماشین های ایرانی و خارجی در شهر بسیار جذاب است و هر کسی میتواند در زمان کوتاه (حتی به مدت ۲ دقیقه) از بازی لذت ببرد . در صورتی که در سایر بازیها (خصوصا ژانرهای Action-adventure, Adventure, RPG, Strategy, Simulation ,…) بازیکن میبایست علاوه بر داشتن مهارت کافی چندین ساعت بازی کند تا بتواند از بازی لذت ببرد.
۳ Game-Play بازی عالیست! بازیکن به هیچ عنوان خسته نمیشود. بارها دیده شده است که تستر ها گذر زمان را متوجه نشده اند. المان ها و مکانیکهای با دقت و طراحی کامل پیاده سازی شده اند.
۴قابلیت اسپورت کردن ماشین از جمله تعویض لاستیک و رنگ  ، Level up شدن بازیکن با توجه به Experience بدست آمده پس از انجام موفقیت آمیز مراحل ، کارتهای ستاره ، نگهداشتن و مالکیت چند ماشین  برای بازیکن در گاراج، تخریب پذیری محیط و ماشین ها و … از نکات قابل توجه و ارزش ده به بازی هستند.
۵شهر شامل چندین گاراج است که طی مراحل بازی باز میشود. برخی فقط تعمیرگاه ماشین هستند و برخی علاوه بر تعمیر امکان اسپورت کردن را نیز برای بازیکن فراهم میکنند.
۶المانهای مسابقه از جمله تله نیتروژن، توقف زمان، تعمیر و … همه باعث جذابیت بیشتر بازی شده اند.
۷ماشینهای رقیب (سایر رانندگان شهر) از هوش مصنوعی خوبی برخوردار هستند که متناسب با درجه سختی بازی برای بازیکن همواره چالشی در مسابقات هستند. همه بازیکنان شهر(حتی بازیکن اصلی) با ماشین پراید بازی را شروع میکنند (زدن کلید F2 در بازی لیست آنها را نمایش میدهد) . همانطور که بازیکن اصلی خودش را ارتقاء میدهد و در بازی پیشرفت میکند سایر بازیکنان شهر نیز در حال ارتقاء خود و انجام مراحل بازی هستند. بنابراین بازیکن هیچ وقت حس نمیکند در شهر تنها است و در اصل رقیبان زیادی دارد.
۸محیط بازی کاملا داینامیک میباشد. تعجب نکنید اگر با درخت تصادف کردید و برگهای درخت بر روی ماشین ریخت یا به دریچه آب زدید و فشار آب قسمتی از ماشین شما را به بالا فرستاد! منظور ما از داینامیک بودن بازی فقط فیزیک اشیاء ،پارتیکل ها، آب و … نیست بلکه حتی سایه هاو نورپردازی بازی هم کاملا Dynamic است و شما گردش شب و روز ، خورشید ، ماه  و ستاره ها را در بازی خواهید دید. نقشه بازی در دو حالت شب و روز طراحی شده است و بازیکن میتواند بازی کردن در هر دوحالت شب و روز را  در بازی تجربه کند. اشاره نمود

{photo}91/07/13/speedincity{/photo}

در این بازی شما می توانید از بین خودروهای موجود در جدول مانند پراید ، پژو 206 ، سمند ، پژو پارس ، زانتیا و سایر خودرو های موجود  برای انجام بازی یک خودرو را انتخاب نمود


منبع : speedincity

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*