آیا مدل بعدی گلکسی سی اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه است؟

آیا مدل بعدی گلکسی سی اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه است؟

به زودی مدل بعدی گلکسی سی سامسونگ (Samsung Galaxy C) معرفی می‌شود و این احتمال وجود دارد که گوی سبقت را از گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) برباید!

در حالی که شرکت سامسونگ هنوز اسمارت فونی با دوربین دوگانه تولید نکرده، اما بر اساس شنیده‌ها، گویا این افتخار قرار است نصیب مدل بعدی گلکسی سی شود. از سوی دیگر، شایعاتی نیز مبنی بر تجهیز گلکسی نوت 8 به این تکنولوژی شنیده می‌شود که خبر از جنگی داخلی و تمام‌عیار می‌دهد!

دوربین مدل بعدی گلکسی سی چه مشخصاتی دارد؟

تا این لحظه، جزییات زیادی از مدل بعدی گلکسی سی با دوربین دوگانه منتشر نشده و حتی شماره این مدل (5، 7، 8 یا 9) هم مشخص نیست. نکته مهم دیگر این است که تاکنون اطلاعاتی از نوع دوربین دوم (زاویه باز، زوم، سیاه و سفید و یا سایر موارد) نیز به بیرون درز پیدا نکرده است.

آیا مدل بعدی گلکسی سی اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه است؟

شاید تنها مشخصه و ویژگی مهمی که از این گوشی می‌دانیم، نوع پردازنده به کار رفته در آن باشد؛ شایعات خبر می‌دهند که سامسونگ قصد دارد مدل بعدی گلکسی سی با دوربین دوگانه را به تراشه اسنپدراگون 660 مجهز کند. اگرچه کوالکام هنوز این چیپست را معرفی نکرده اما به نظر می‌رسد با نسخه‌ای میان‌رده از اسنپدراگون 835 (با هسته‌های مشابه و پردازنده گرافیکی ضعیف‌تر) روبه‌رو باشیم.

از دیگر مشخصات گلکسی C بعدی می‌توان به بدنه‌ای فلزی به همراه خطوط آنتنی شبیه به گلکسی سی 9 پرو (Galaxy C9 Pro) اشاره کرد. این همه اطلاعاتی‌ست که از این گوشی می‌دانیم. اما قطعا با گذشت زمان، در هفته‌های پیش رو جزییات بیشتری از این محصول منتشر خواهد شد.