بازی Battle Bay

بازی Battle Bay برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه شد؛ همین حالا دانلود کنید

بازی Battle Bay سرانجام برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شد. بازی بتل بی توسط شرکت فنلاندی بسیار محبوب Rovio توسعه پیدا کرده و می‌‎توانید آن را از انتهای همین مطلب برای گوشی موبایل اندرویدی و یا آیفون خود دانلود کنید.

همه ما تجربه بازی بسیار جذاب پرندگان خشمگین (Angry Birds) را بر روی گوشی موبایل خود و یا دیگران داشته‌ایم. شاید با علم بر اینکه این بازی توسط شرکت راویو توسعه پیدا کرده، بیشتر به بازی Battle Bay علاقه‌مند شده و سعی کنید تا حتما آن را امتحان کنید. در بازی Battle Bay برای اندروید و آی او اس، برخلاف بیشتر بازی‌‌های پیشین شرکت راویو خبری از پرنده و گنجشک نیست و سبک بازی کاملا متفاوت است. این بازی همانند تمامی بازی‌های پیشین این کمپانی جذاب بوده و کاربر باید شدیدا مراقب حالت اعتیادآور آن باشد! به عقیده سازنده، بازی Battle Bay یک عرصه نبرد چند نفره واقعی در جیب کاربر است.

بازی Battle Bay

در بازی Battle Bay برای آی او اس و اندروید، به جای پرنده، یک کشتی انتخاب کرده و بعد از مجهز کردن آن به کوله‌باری از سلاح‌های مختلف، به جنگ با رقبا می‌پردازید. به گفته راویو، بازی Battle Bay یک عرصه نبرد چند نفره آنلاین (MOBA –> Multiplayer Online Battle Arena) بوده و کاربران می‌توانند بعد از متحد شدن با دوستان خود، به جنگ با دیگر تیم‌های رقیب بپردازند.

بازی Battle Bay توسط سازنده بازی Angry Birds تولید شده است

در این بازی انواع مختلفی از کشتی‌ها وجود داشته و هر کدام با توجه به ویژگی‌ها و ابزارهای خود، برای سبک خاصی از بازی مناسب هستند. به عنوان نمونه، در این کشتی بازی Enforcer برای سبک بازی حمله‌ای و هجومی و Defender برای سبک بازی تدافعی مناسب است. یکی از ویژگی‌های مهم بازی Battle Bay این است که میزان پیروزی هر کاربر، به مدیریت صحیح وی در استفاده از ابزار آلات جنگی بستگی دارد.

بازی Battle Bay

انواع مختلفی از سلاح‌ها، ابزار آلان جنگی، آیتم‌ها و همچنین توانایی‌های خاص وجود داشته و بعد از چند بار بازی کردن، محل صحیح استفاده از آن‌ها را یاد خواهید گرفت. خوشبختانه کاربران می‌توانند تعداد زیادی از آیتم‌های موجود را به سلیقه خود تغییر بدهند. کاربر دارای استراتژی بهتر، پیروز میدان خواهد بود.

کاربران اکنون می‌توانند بازی Battle Bay را برای گوشی موبایل اندرویدی و یا آیفون خود به صورت رایگان دریافت و نصب کنند. البته می‌توانید برای بهره بردن از قابلیت‌های بیشتر، سری به پرداخت درون برنامه‌ای بازی بزنید.

برای دانلود نسخه Android و یا iOS کلیک کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*