برترین برنامه های موبایل

برترین برنامه های موبایل برای اندروید و آی او اس در ابتدای ماه می (دانلود)

در ادامه برترین برنامه های موبایل برای اندروید و آی او اس را که در هفته جاری به فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن و نرم افزار موبایل راه پیدا کرده‌اند معرفی می‌کنیم. با کلیک بر روی نام هر نرم افزار اندروید یا آیفون می‌توانید آن را دانلود کنید.

همانند هفته‌ها و ماه‌های قبل، با فرا رسیدن ماه جدید میلادی برترین برنامه های موبایل برای آی او اس و اندروید را بررسی کرده و لینک دانلود آن‌ها را برای شما قرار می‌دهیم. بهتر است به برترین برنامه های موبایل هفته نگاهی انداخته و منوی اپلیکیشن‌ها و هوم اسکرین خود را پر از جدیدترین نرم افزارهای کاربردی و یا تفریحی کنید.

برترین برنامه های موبایل برای آی او اس

این بار به جای پر طرفدارترین و پرکاربردترین پلتفرم موبایل، کار را با معرفی برترین برنامه های موبایل برای آی او اس آغاز می‌کنیم.

Prefer

قیمت : رایگان

برترین برنامه های موبایل

با استفاده از اپلیکیشن Prefer می‌توانید در کمترین زمان ممکن افرادی حرفه‌ای برای سپردن کارهای مهم خود به آن‌ها پیدا کنید. هیچ محدودیتی وجود نداشته و می‌توانید برای انجام هر کاری، از شستشوی ماشین گرفته تا نگهداری از فرزند خود، یک فرد ماهر را پیدا کنید. بعد از همگام‌سازی حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی با اپلیکیشن Prefer و سپس درست کردن لیستی از کاربران مورد اعتماد برای خود، می‌توانید از دوستانتان بخواهید در پیدا کردن افراد حرفه‌ای مورد نظر به شما کمک کنند. Prefer یکی از برترین برنامه های موبایل هفته بوده و به دلیل تازه کار بودن، اکنون امکان استفاده از آن تنها در شهر نیویورک فراهم است.

Olli by Tinrocket

قیمت : 2.99 دلار

برترین برنامه های موبایل

در بین برترین برنامه های موبایل تمامی هفته‌ها، همیشه یک یا دو مورد مرتبط با ابزارهای ویرایش تصویر وجود دارند. اپلیکیشن Olli عملکرد جالبی داشته و تصاویر کاربران را به نقاشی تبدیل می‌کند. یکی از مزایای اصلی این برنامه، امکان مشاهده افکت بر روی دوربین است. یعنی احتیاجی نیست تا حتما تصویر را به صورت عادی ثبت کرده و بعد از اعمال افکت، نتیجه را مشاهده کنید. ویژگی دیگر آن امکان ویرایش ویدیوها و اعمال افکت بر روی آن‌ها است. نه تنها برای خرید این اپلیکیشن باید حدود 3 دلار پرداخت کنید، بلکه برخی از فیلترها نیز در حالت عادی غیر قابل استفاده بوده و برای باز کردن آن‌ها باید 1 دلار دیگر نیز بپردازید.

Funnel

قیمت : 1.99 دلار

برترین برنامه های موبایل

اپلیکیشن Funnel از رسانه‌هایی همچون BBC جدیدترین اخبار را دریافت کرده و خلاصه آن‌ها را هر یک ساعت یک بار برای کاربر می‌خواند. مزیت این برنامه، جمع‌آوری اخبار از محبوب‌ترین رسانه‌های خبری دنیاست و به یک منبع محدود نمی‌شود.

Stravinski

قیمت : 2.99 دلار

برترین برنامه های موبایل

در بین بهترین اپلیکیشن های آی او اس هفته یک ابزار قدرتمند برای طرفداران موسیقی وجود دارد. Stravinski یک اپلیکیشن موسیقی بوده و به صورت خودکار ملودی‌هایی تولید شده توسط یک پیانو را پخش می‌کند. البته، این آهنگ بر اساس سلیقه کاربر پخش خواهد شد، چرا که کاربر، کلیدها را مشخص کرده و درجه سختی آن را تعیین می‌‎‎کند. این برنامه می‌تواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

KineMaster

قیمت : رایگان

اپلیکیشن KineMaster را باید جایگزینی مناسب برای اپلییکیشن iMovie عنوان کنیم که در همین هفته ابتدایی عرضه، توجه بسیاری از کاربران آیفون را به خود جلب کرده است. این برنامه تا پیش از این تنها برای پلتفرم اندروید موجود بود، اما اکنون راه خود را به آی او اس نیز باز کرده است.

Outdoor Family Fun with Plum

قیمت : رایگان

برترین برنامه های موبایل

همیشه سوال پرسیدن‌های مداوم کودکان برای ما جالب و در برخی موارد خسته‌کننده است. بهتر است قبل از پدید آمدن یک سوال در ذهن آن‌ها، خودتان دست به کار شده و مغز کودکتان را با کوله‌باری از اطلاعات مفید پر کنید. در اپلیکیشن Outdoor Family Fun with Plum چندین ماموریت آموزشی گنجانده شده و با پیش رفتن در هر ماموریت، کودک شما حقایق جالبی را درباره دنیای اطرافش یاد خواهد گرفت.

Pixaki

قیمت : 24.99 دلار

برترین برنامه های موبایل

بر خلاف برترین برنامه های موبایل معرفی شده در این مطلب که اغلب رایگان بوده و یا هزینه پایینی برای خرید آن‌ها نیاز است، قیمت Pixaki بسیار بالاست و کاربران باید برای دریافت آن چیزی حدود 25 دلار پرداخت کنند. البته، به ازای پرداخت این هزینه، ابزار قدرتمندی برای نقاشی و طراحی در اختیار خواهید گرفت. برنامه‌های طراحی زیادی حتی به صورت رایگان در آیتونز یافت می‌شوند، اما اگر جزو کاربرانی هستید که نقاشی و طراحی را به صورت جدی دنبال می‌کنید، بد نیست بیشتر درباره Pixaki تحقیق کرده و به خرید آن فکر کنید. بدون شک در زمان استفاده از این اپلیکیشن بر روی آیپد پرو و کمک گرفتن از قلم اپل (Apple Pencil)، از تمامی امکانات Pixaki بهره خواهید برد.

Future Drummer

قیمت : 19.99 دلار

برترین برنامه های موبایل

برای در اختیار داشتن یکی دیگر از بهترین برنامه های موبایل آی او اس هفته باید هزینه بالایی پرداخت کنید. اپلیکیشن Future Drummer در واقع یک ماشین درام بسیار حرفه‌ای بوده و با استفاده از کلیدهای مجازی خود به کاربر اجازه می‌دهد در دستگاه‌ها و سبک‌های مختلف به تولید آهنگ بپردازد. به عنوان بخشی از دسته‌بندی‌های قابل پیاده‌سازی با اپلیکیشن Future Drummer باید به Minimal ،House ،Electro ،Hip Hop ،Industrial ،Electro Latino و EDM اشاره کنیم. این‌ها تنها نمونه‌هایی از سبک‌های موسیقی قابل پیاده‌سازی با Future Drummer هستند و در حالت کلی هیچ محدودیتی برای ساخت موسیقی با آن وجود ندارد.

برترین برنامه های موبایل برای اندروید

بعد از گوشی های آیفون نوبت به بررسی بهترین اپلیکیشن های اندروید می‌رسد. خوشبختانه تمامی برنامه های اندروید برتر این هفته رایگان هستند.

Prefer

قیمت : رایگان

برترین برنامه های موبایل

با استفاده از اپلیکیشن Prefer می‌توانید افرادی حرفه‌ای را برای سپردن کارهای مختلف خود به آن‌ها پیدا کنید. بعد از ثبت نام، این برنامه با شبکه‌های اجتماعی شما همگام‌سازی شده و دوستان مجازی شما را پیدا می‌کند. در ادامه لیستی از مورد اعتمادترین دوستان خود را مشخص کرده و برای یافتن افراد متخصص در زمینه‌های مختلف به منظور سپردن کارهای خود به آن‌ها، از دوستان خود کمک می‌گیرید.

Astro

قیمت : رایگان

برترین برنامه های موبایل

امروز تمامی کاربران حجم زیادی از پیام‌های الکترونیکی را از منابع مختلف دریافت می‌کنند، به طوری که با چک نکردن صندوق دریافت تنها برای چند روز، با لیستی پر از ایمیل مواجه می‌شوید که مدیریت آن سخت است. یکی دیگر از برترین برنامه های موبایل هفته برای سر و سامان دادن به این مشکل توسعه یافته است. برنامه Astro از بهم ریختن صندوق ورودی جلوگیری کرده و ایمیل‌های دریافتی را به صورت مرتب، در فولدرهای جداگانه طبقه‌بندی می‌کند. به این ترتیب مشاهده، ذخیره‌سازی و مدیریت ایمیل‌ها بسیار آسان می‌شود.

60dB

قیمت : رایگان

برترین برنامه های موبایل

اپلیکیشن 60dB به کاربران اجازه می‌دهد این برنامه خبری را بر اساس نیاز و سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. به محض ثبت نام در اپلیکیشن، هر کاربر دسته‌بندی‌های خبری مورد علاقه خود را مشخص کرده و از آن به بعد، به صورت خلاصه‌وار اخبار مرتبط با همان موضوعات را مشاهده خواهد کرد. البته این اپلیکیشن رادیویی بوده و مزیت اصلی آن، امکان گوش دادن به آخرین اخبار از دسته‌بندی‌های دلخواه حین انجام دادن کارهای مختلف است. 60dB را همچنین می‌توان یکی از برترین برنامه های موبایل اندروید هفته برای علاقه‌مندان به زبان انگلیسی دانست.

Synoped

قیمت : رایگان

برترین برنامه های موبایل

این اپلیکیشن با جمع‌آوری الگوهای رفتاری منابع مختلف در اینترنت طی مدت زمان اخیر، به کاربر اجازه می‌دهد تا همواره از جدیدترین و داغ‌ترین موضوعات روز مطلع بمانند.

Wemogee

قیمت : رایگان

برترین برنامه های موبایل (15)

سامسونگ این بار دست به کار شده و در قدم خود برای تولید اپلیکیشن، یکی از برترین برنامه های موبایل این هفته را عرضه کرده است. اپلیکیشن Wemogee به کاربرانی که در درک برخی از زبان‌ها مشکل دارند کمک کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد با دیگر افراد دنیا ارتباط داشته باشند. وقتی پیامی را به صورت انگلیسی می‌نویسید، اپلیکیشن آن را به صورت دسته‌ای از اموجی‌ها خلاصه می‌کند، به طوری که هر کاربر با دیدن آن‌ها، منظور مخاطب ارسال‌کننده پیام را متوجه می‌شود. بعد از پاسخ‌گویی وی نیز جواب به صورت مجموعه‌ای از اموجی‌ها دریافت می‌شود.

Shadow Running

قیمت : رایگان

برترین برنامه های موبایل

آیا دوست دارید با دوستان خود مسابقه بدهید؟ با خودتان چطور؟ با استفاده از اپلیکیشن Shadow Running می‌توانید به جای مسابقه در کنسول‌ها با دوستان خود، به دنیای واقعی پا گذاشته و با دیگران و همچنین روح فرضی خود به رقابت بپردازید. اگر نتوانید تند راه بروید، روح خود و یا دیگر دوستانتان به شما خواهند رسید.

Outdoor Family Fun with Plum

قیمت : رایگان

برترین برنامه های موبایل

با استفاده از اپلیکیشن Outdoor Family Fun with Plum می‌توانید مطالب زیادی را به کودک خود آموخته و در هر روز، حقایق زیادی را درباره جهان اطرافش به او بیاموزید. با این کار از پرسش‌های مداوم کودکانه جلوگیری کرده و خودتان پیشاپیش به دایره دانش فرزند اضافه می‌کنید.

The Bumble Storybook

قیمت : رایگان

برترین برنامه های موبایل

اپلیکیشن The Bumble Storybook دارای یک داستان قافیه‌دار و جالب بوده و کاربران می‌توانند آن را پیش از ساعت خواب، برای کودکان خردسال خود بخوانند. هر قسمت از داستان دارای افکت‌های صوتی و صداهای خاصی خود بوده و سبب می‌شود تا کاربر بیشتر درگیر داستان شود. برخی از قسمت‌های هر صفحه داستان فعل و انفعالی هستند، به این ترتیب کودک با لمس صفحه نمایش، کاراکتر داستان را جابه‌جا کرده و سبب تولید صداهای خاصی می‌شود. با توجه به ماهیت این برنامه، استفاده از آن بر روی تبلت ایده بهتری به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*