ایسوس با انتشار ویدیویی از زنفون 3 زوم ، آیفون 7 پلاس اپل را به چالش کشید

ایسوس در یک ویدیو، از عمر باتری گوشی زنفون 3 زوم (Asus Zenfone 3 Zoom) تعریف کرده و آن را برتر از آیفون 7 پلاس اپل معرفی کرده است. این درحالیست که زنفون 3 زوم یک گوشی کاملا میان رده است و شاید این مقایسه به هیچ عنوان صحیح نباشد.

ایسوس امروز ویدیویی را منتشر کرد که در آن با گوشی زنفون 3 زوم خود ، مدل پلاس آیفون 7 شرکت اپل را به چالش دعوت کرده است. به طور واضح‌تر، ایسوس مقایسه‌ای بین عمر باتری و زمان شارژ هر دو دستگاه انجام داده تا برتری گوشی خودش را دیکته کند؛ هرچند این تفاوت چندان زیاد نیست و این دو گوشی با نمایشگر 5.5 اینچی Full HD خود تقریبا در این دو بخش یکسان عمل کرده‌اند.

ویدیو مقایسه عمر باتری زنفون 3 زوم با آیفون 7

 

همانطور که در ویدیوی زیر می‌توانید مشاهده کنید، ایسوس زنفون 3 زوم عمر باتری بیشتری را در هنگام ضبط یک ویدیو تایم لپس و یا مشاهده‌ی یک ویدیو ارائه می‌کند. هرچند این قضیه به هیچ عنوان تعجب برانگیز نیست، چرا که گوشی ایسوس به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و در آن سمت آیفون 7 پلاس اپل از یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد. این گوشی ساخت ایسوس همچنین از تکنولوژی شارژ سریع کمپانی کوالکام بهره می‌برد که باعث شده باتری آن سریعتر از باتری آیفون شارژ شود.

البته ایسوس در این ویدیو هیچ اشاره‌ای به این قضیه نکرده که گوشی زنفون 3 زوم یک دستگاه میان رده است، درحالی که آیفون 7 پلاس در بالاترین رده گوشی های هوشمند قرار دارد. به طور مثال گوشی این کمپانی مجهز به چیپست میان رده اسنپدراگون 625 است، در آن سمت نماینده اپل از چیپست Apple A10 Fusion که یکی از قدرتمندترین چیپست های موبایلی است بهره می‌برد. جالب اینجاست که ایسوس بر این قضیه تاکید دارد که گوشی آن‌ها نصف قیمت آیفون 7 پلاس است.

متاسفانه در حال حاضر گوشی زنفون 3 زوم ایسوس به شدت در برخی بازارها کمیاب است. ایسوس عنوان کرده است که در سه ماهه جاری قصد دارد آن را وارد بازارهای بیشتری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده کند. همچنین قیمت آن نیز 399 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. جی ال ایکس خودمون تو خیلی موارد بهتر از آیفونه چه برسه بقیه برندها