اسپیکر هارمن کاردن Invoke

اسپیکر هارمن کاردن Invoke با دستیار صوتی مایکروسافت کورتانا معرفی شد

سرانجام اسپیکر هارمن کاردن Invoke به عنوان نخستین بلندگوی قدرت گرفته از دستیار مجازی مایکروسافت کورتانا و رقیبی برای گوگل هوم و آمازون اکو معرفی شد.

شش ماه پیش بود که کمپانی هارمن کاردن و مایکروسافت تیزر تبلیغاتی یک اسپیکر جدید که از دستیار مجازی مایکروسافت کورتانا قدرت گرفته بود را منتشر کردند. همان زمان این بلندگو Invoke نام گرفت و اعلام شد به زودی در دسترس کاربران جهت خریداری قرار خواهد گرفت. امروز هارمن این محصول را رسما معرفی کرد.

تبلیغی از اسپیکر هارمن کاردن Invoke در وب سایت رسمی شرکت هارمن کاردن قرار گرفته است و عبارت «به زودی عرضه خواهد شد» نیز بر روی آن نقش بسته است. Invoke در واقع یک اسپیکر استوانه‌ای شبیه به رقبای خود همچون گوگل هوم و آمازون اکو است.

اسپیکر هارمن کاردن Invoke

قیمت نامشخص اسپیکر هارمن کاردن Invoke

اسپیکر هارمند کاردن Invoke به لطف طراحی استوانه‌ای خود قادر به ارائه صداهای 360 درجه‌ای هستند و همچنین از قابلیت ایجاد و پاسخ به تماس‌ها توسط اسکایپ پشتیبانی می‌کند. ظاهرا این اسپیکر در کنفرانس Buid مایکروسافت به حضار نمایش داده خواهد شد، اما تا پاییز جهت فروش وارد بازار نمی‌شود. به همین دلیل حتی هیچ اطلاعاتی از قیمت این اسپیکر نیز در دست نیست و باید برای مطلع شدن از آن تا چند روز دیگر صبر کنیم. اما خوشبختانه ما هم اکنون این را می‌دانیم که هارمن کاردن اسپیکر Invoke را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای به فروش خواهد رساند.

متقاضیان هم اکنون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان عرضه‌ی این محصول و همچنین خبرهایی تکمیلی، در وب سایت هارمن کاردن ثبت نام کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*