ابزار توسعه Cortana Skills Kit

ابزار توسعه Cortana Skills Kit مایکروسافت برای توسعه‌دهندگان معرفی شد

بعد از مدت‌ها انتظار، ساعاتی پیش در مراسم مایکروسافت بیلد 2017، مدیران از عرضه عمومی نسخه پیش‌نمایش ابزار توسعه Cortana Skills Kit برای توسعه‌دهندگان خبر دادند.

دسامبر سال گذشته بود که مایکروسافت در رابطه با برنامه‌های خود برای توسعه ابزاری به منظور ادغام سرویس‌های مختلف با دستیار صوتی کورتانا سخن گفت. پس از آن، سازندگان با معرفی ابزار توسعه Cortana Skills Kit، از انتشار نسخه پیش‌نمایش آن به صورت عمومی در ماه فوریه (اواسط زمستان) خبر دادند؛ اما به دلایل نامعلوم، عرضه آن تا کنفرانس امروز مایکروسافت به تعویق افتاد.

ابزار توسعه Cortana Skills Kit با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها سازگاری دارد

توسعه‌دهندگان با استفاده از ابزار توسعه Cortana Skills Kit و چارچوب بات مایکروسافت (Microsoft Bot Framework) می‌توانند سرویس‌های خود را با کورتانا ادغام کنند. به عنوان مثال، اسپاتیفای در حال توسعه یک “Cortana Skill” است که به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی مورد نظر خود را از طریق اپلیکیشن اختصاصی این شرکت و اسپیکرهای مبتنی بر کورتانا پخش کنند. به علاوه، “Cortana Skills” با دستگاه‌های مجهز به ویندوز 10، اندروید، آی او اس و اسپیکرهای مبتنی بر دستیار صوتی مایکروسافت سازگاری کامل دارد.

همچنین کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن کورتانا، یک “Cortana Skill” جدید را روی دستگاه خود نصب کرده و با فعال کردنش، به آسانی از قابلیت‌های آن روی دستگاه خود استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*