تلگرام در مرورگر اپرا

با نسخه جدید مرورگر اپرا مستقیما به تلگرام و واتس اپ دسترسی داشته باشید

نسخه جدید مرورگر اپرا (Opera) به لطف یک نوار جدید، به کاربران اجازه میدهد بدون ترک مرورگر از اپلیکیشن های چت نظیر تلگرام و واتس اپ استفاده کنند.

اپرا شاید در رده نخست دنیای مرورگرها نباشد، اما آن همچنان سفت و سخت به رقابت ادامه می‌دهد و هر از چند گاهی قابلیت‌های جدیدی را به مرورگر خود میاورد تا کاربران بیشتری را جذب خود کند. در نسخه جدید  مرورگر اپرا، یک نوار کناری اضافه شده است که قابلیت‌های جذابی را برای ارائه در خود جای داده است. از طریق این نوار کاربران می‌توانند به صورت مستقیم به حساب‌های کاربری تلگرام، واتس اپ و فیس بوک مسنجر خود متصل شده و بدون نیاز به ترک اپرا با دوستان و خویشاوندان خود به گفتگو بپردازند.

تلگرام در مرورگر اپرا

این قابلیت در ابتدا در مرورگر Neon این شرکت رویت شد؛ این مرورگر مکانی برای آزمایش ایده‌های شرکت اپرا است. حال پس از مدتی، این قابلیت به نسخه جدید مرورگر اپرا اضافه شده است و به عنوان بخشی از تازه‌سازی ساختاری این کمپانی به نام “Reborn” یا تولدی دوباره شناخته می‌شود. همراه با این نوار کناری پیام رسان، Opera Reborn از یک رابط کاربری بازطراحی شده، آیکون‌های متحرک، تم‌های رنگارنگ و یک حالت تیره (Dark Mode) جدید نیز برخوردار است.

این مرورگر طی سالیان اخیر قابلیت‌های جدیدی را نظیر ابزار مسدودکننده تبلیغات داخلی و دسترسی به یک شبکه خصوصی مجازی رایگان نامحدود (وی پی ان) در اختیار کاربران خود قرار داده است. اما به روزرسانی های اخیر به اندازه‌ی نسخه جدید مرورگر اپرا با چنین قابلیت جدیدی، اینقدر بزرگ و مهم نبودند. درحالی که این قابلیت جذابیست که شما بتوانید به واسطه‌ی یک پنجره در مرورگر خود، به صورت مستقیم به اپلیکیشن های چت خود دسترسی داشته باشید، گنجاندن آن در صفحه باعث یک رابط کاربری بسیار شلوغ می‌شود. و در حالی که اپرا می‌گوید کاربران با این کار دیگر نیازی به سوییچ بین مرورگر و پنجره چت نخواهند داشت، زمان خود را ذخیره می‌کنند. با این حال، این یک راهی برای رقابت اپرا با سایر مرورگرهاست و تنها زمان است که موفقیت یا عدم موفقیت آن را ثابت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*