پاوربانک 5100 میلی آمپری سامسونگ

پاوربانک 5100 میلی آمپری سامسونگ با پشتیبانی از شارژ سریع عرضه شد

پاوربانک 5100 میلی آمپری سامسونگ از یو اس بی، میکرو یو اس بی و همچنین یو اس بی نسخه C پشتیبانی کرده و کاربران دارای گوشی های موبایل با قابلیت شارژ سریع می‌توانند از تمامی ویژگی‌های آن بهره ببرند.

سامسونگ مدتی قبل جدیدترین پاوربانک خود با ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعت را معرفی کرد. به عنوان مهمترین قابلیت پاوربانک 5100 میلی آمپری سامسونگ باید به پشتیبانی آن از شارژ سریع اشاره کرد که از طریق درگاه یو اس بی نسخه C ممکن می‌شود. کاربران دستگاه‌های بدون این پورت نیز می‌توانند با استفاده از پاوربانک جدید سامسونگ و از طریق کابل یو اس بی و یا میکرو یو اس بی، دستگاه‌های خود را شارژ کنند.

پاوربانک 5100 میلی آمپری سامسونگ

تنها ایرادی که به پاوربانک سامسونگ وارد می‌شود، ظرفیت پایین آن است. در هر صورت پاوربانک 5100 میلی آمپری سامسونگ قادر است هر گوشی موبایل با هر ظرفیت باتری را یک بار به صورت کامل شارژ کند. به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت پاوربانک 5100 میلی آمپری سامسونگ، که در ویدوی تبلیغاتی محصول مانور خاصی بر روی آن داده شده، باید به کیف آویز دستگاه اشاره کرد. هم کیف آویز مخصوص و هم وفق‌دهنده‌های کابل یو اس بی پاوربانک، در جعبه دستگاه وجود دارند. این محصول با شماره مدل EB-PG950 شناخته می‌شود.

پاوربانک 5100 میلی آمپری سامسونگ از تکنولوژی Samsung Fast Charge پشتیبانی می‌کند

اگرچه به صورت واضح، هدف سامسونگ از ارائه این محصول غنی کردن مجموعه لوازم‌ جانبی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) بوده، اما در ویدیوی تبلیغاتی پاوربانک 5100 میلی آمپری سامسونگ, تنها گوشی موبایل به نمایش در آمده، گلکسی اس 7 اج است. گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی اس 7 اج و در کل هر گوشی موبایل دارای پشتیبانی از تکنولوژی Samsung Fast Charge، با این پاوربانک یک و نیم برابر سریع‌تر از زمان استفاده از کابل‌های یو اس بی استاندارد شارژ می‌شود.

پاوربانک 5100 میلی آمپری سامسونگ

به عنوان دیگر گوشی های موبایل دارای پشتیبانی از Samsung Fast Charge باید به گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج و اج پلاس، گلکسی نوت 4 و همچنین گلکسی نوت 5 اشاره کنیم.

پاوربانک 5100 میلی آمپری سامسونگ در دو رنگ آبی و نقره‌ای عرضه شده و به قیمت 59.99 دلار به فروش خواهد رسید. کاربران هم‌اکنون می‌توانند این محصول را از فروشگاه Amazon خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*