مینگ چی کو: منتظر معرفی آیپد پرو 10.5 اینچی اپل در کنفرانس WWDC 2017 باشید

به نقل از مینگ چی کو تحلیلگر قابل اعتماد اپل، آیپد پرو 10.5 اینچی (Apple iPad Pro 10.5inch) این کمپانی قرار است همراه با یک اسپیکر قدرت گرفته از دستیار Siri در کنفرانس WWDC 2017 معرفی شود.

مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد کمپانی اپل، پیش‌بینی تازه‌ای را در خصوص آیپد پرو 10.5 اینچی جدید اپل کرده است. وی که به عنوان نوستراداموس اپل شناخته می‌شود، بر این باور است که تبلتی قرار است در کنفرانس توسعه دهندگان امسال اپل (WWDC 2017) در ماه ژوئن معرفی شود. شاید این یک احتمال منطقی به نظر برسد، اما اپل سابقه‌ی آنچنانی در معرفی محصولات جدید خود در کنفرانس توسعه‌دهندگانش ندارد.

آیپد پرو 10.5 اینچی اپل به نمایشگر بدون حاشیه مجهز خواهد بود

این آیپد پرو 10.5 اینچی می‌تواند از نظر طراحی همراه با نمایشگر بدون حاشیه خود، به مراتب ویژه‌تر از تبلت های حال حاضر بازار باشد. بنابراین اپل احتمالا به دنبال آن است تا آن را در یک رویداد بزرگ معرفی کند. با توجه به کاهش شدید فروش تبلت ها و آخرین آیپد معرفی شده که اساسا نسل جدیدی از تبلت میان رده آیپد ایر اپل بود، این تبلت می‌تواند دنیای این دسته از دستگاه‌های هوشمند را با تغییری بنیادی روبرو سازد. یکی دیگر از نشانه‌هایی که می‌توان آن را به معرفی آیپد پرو 10.5 اینچی اپل در کنفرانس WWDC امسال ربط داد، انتشار تصاویری از قاب‌های ساخت Urban Armor مخصوص آیپد پرو 10.5 اینچی است که تاریخ عرضه آن‌ها نیز ماه ژوئن اعلام شده است.

کو همچنین معتقد است که این آیپد اواخر ماه ژوئن جهت فروش وارد بازارهای جهانی می‌شود. اگر این درست باشد، قطعا WWDC می‌تواند جای درستی (هم از نظر اهمیت و هم از نظر زمان) برای پرده‌برداری از آیپد پرو 10.5 اینچی اپل باشد. یکی دیگر از محصولاتی که ما می‌توانیم در این کنفرانس با آن ملاقات کنیم، یک اسپیکر قدرت گرفته از دستیار هوشمند Siri است که شاید از یک نمایشگر لمسی، کنترل‌های لمسی خازنی و همچنین یک سیستم صوتی Hi-Fi برخوردار باشد تا اپل را به سمت و سوی جدیدی در دنیای تکنولوژِی سوق دهد. با این دو معرفی، بدون شک کنفرانس توسعه‌دهندگان امسال اپل، جذاب‌ترین WWDC طی سالیان اخیر لقب خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*