قدرتمندترین اتومبیل های سدان جهان را بشناسید

در این مقاله به معرفی قدرتمندترین اتومبیل های سدان جهان خواهیم پرداخت. در این لیست اتومبیل هایی با برند پورشه، بنز، بی ام و و غیره قرار دارند.

یکی از جذاب‌ترین مدل اتومبیل‌ها در سراسر جهان، سدان ها هستند. بیش از هر خودروی دیگری علاقه‌مندان به اتومبیل ها به دنبال اخبار مربوط به سدان های قدرتمند و جذاب هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی قدرتمندترین اتومبیل های سدان بپردازیم که حاوی قدرتی بیش از 600 اسب بخار هستند که می‌توانند شما را در مدت زمان بسیار کمی از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر بپردازند.

قدرتمندترین اتومبیل های سدان جهان را بشناسید

بی ام و ام 6 – 600 اسب بخار

BMW M6 Gran Coupe Competition Package

BMW M6 Gran Coupe Competition Package

هرچند یک بی ام و ام 5 جدید در راه است اما در این لحظه شما می‌توانید تجربه‌ی رانندگی با ام 6 گران گوپه را با یک موتور آپشنال 600 اسب بخاری Competition Package تجربه کنید. اگر چه این غول خودروساز آلمانی نام این خودرو را کوپه نامیده است، اما آن در اصل یک سدان 4 درب است.

بی ام و آلپینا بی 7 – 600 اسب بخار

BMW Alpina B7

BMW Alpina B7

با استفاده از یک نسخه بازسازی شده‌ی توربوشارژ دوقلو V8 که بی ام و در اتومبیل 750 آی خود در آن استفاده کرده بود، آلپینا بی 7 قادر به انتقال قدرت 600 اسب بخار توسط هر چهار چرخ خود است. هرچند این قدرتمندترین اتومبیل سری 7 نیست که می‌توانید شما بخرید و اتومبیل های قدرتمند دیگری نیز به زودی می‌توانید با این برند خریداری کنید.

بی ام و ام 760 آی ایکس درایو – 601 اسب بخار

BMW M760i xDrive

BMW M760i xDrive

هرچند غول خودروسازی آلمانی کار را با آلپینا به اتمام نرساند، از یک اتومبیل سری 7 قدرت گرفته از یک موتور V12 رونمایی کرد که قادر به تولید 601 اسب بخار است. هر طور که حساب کنیم این اتومبیل قدرتمندتر از آلپینا است؛ حتی اگر تعداد سیلندرهای آن‌ها را نیز محاسبه کنیم، 4 سیلندر بیشتر دارد.

مرسدس آ ام جی ای 63 اس – 603 اسب بخار

Mercedes-AMG E63 S

Mercedes-AMG E63 S

این خودرو، یکی دیگر از رقبای قدرتمند M5 است. ای 63 اس جدید قادر به تولید 603 اسب بخار از یک موتور 4 لیتری توربوشارژ دوقلو V8 است که آن را با یک سیستم چهار چرخ متحرک به چرخ‌های خودرو می‌رساند. نکته جذاب اینجاست که مرسدس مدل واگون این اتومبیل را نیز تولید کرده است.

آئودی آر اس 7 – 605 اسب بخار

Audi RS7 Performance

Audi RS7 Performance

RS7 مدتیست که در بازار به فروش می‌رسد، اما آئودی اخیرا نسخه‌ی پرفورمنس آن را معرفی کرده که همراه با یک موتور 4 لیتری توربوشارژ دوقلو V8 قادر به تولید 605 اسب بخار است. این خودرو همراه با یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ متحرک، به عنوان یکی از سریع‌ترین اتومبیل های جهان نیز لقب گرفته است.

آئودی اس 8 پلاس – 605 اسب بخار

Audi S8 Plus

Audi S8 Plus

اگر موتور RS7 پرفورمنس کمی برای شما لطیف است، آئودی اتومبیل قدرتمندتر دیگری را به نام اس 8 پلاس عرضه کرده است. این شاید یکی از کم سطح‌ترین خودروهای سدان جهان نیز باشد.

بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپار – 626 اسب بخار

Bentley Continental Flying Spur W12 S

Bentley Continental Flying Spur W12 S

بنتلی کانتیننتال W12 S که سال گذشته رونمایی شد، سریع‌ترین بنتلی 4 دربی است که تا به حال ساخته شده است و می‌تواند با سرعتی بیش از 320 کیلومتر در ساعت حرکت کند. بنتلی با استفاده از برخی از ترفندهای کوچک موفق شده یک موتور 626 اسب بخاری و 820 نیوتن‌متر گشتاور را در زیر کاپوت این اتومبیل زیبا جای دهد.

کادیلاک سی تی اس وی – 640 اسب بخار

Cadillac CTS-V

Cadillac CTS-V

این خودرو را می‌توان به لطف یک موتور 6.2 لیتری سوپرشارژر V8 که قادر به تولید 640 اسب بخار است، یک کروت Z06 چهار درب دانست. CTS-V همچنین با سرعت 320 کیلومتر در ساعت، یکی از سریع‌ترین سدان‌های جهان است.

پورشه پانامرا توربو اس ای-هیبرید – 680 اسب بخار

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

پانامرا توربو S E-Hybrid با یک پیشرانه 680 اسب بخاری و نزدیک به 850 نیوتن‌متر گشتاور، اتومبیل هیبرید 918 اسپایدر را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. این اتومبیل در عرض 3.2 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و نهایت سرعت آن نیز 308 کیلومتر در ساعت است.

دوج شارژر هل کت – 707 اسب بخار

Dodge Charger Hellcat

Dodge Charger Hellcat

و اما به جذاب‌ترین گزینه‌ی موجود در لیست قدرتمندترین اتومبیل های سدان جهان می‌رسیم. شارژر هل کت در حال حاضر قوی‌ترین چهار درب جهان است که چرخ‌های پشتی آن نمی‌چرخد! این خودرو قادر به تولید 707 اسب بخار است که می‌تواند با دو جفت لاستیک پیرلی پی زروس شما را شگفت زده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*