قیمت اچ تی سی یو 11 به همراه زمان عرضه آن مشخص شد

قیمت اچ تی سی یو 11 به همراه زمان عرضه آن مشخص شد

لحظاتی پیش و همزمان با معرفی مهمترین محصول سال 2017 اچ تی سی، قیمت اچ تی سی یو 11 (HTC U 11) به همراه زمان عرضه آن در بازارهای مختلف جهانی اعلام شد.

بنا بر اعلام رسمی سازندگان این محصول، قیمت اچ تی سی یو 11 همانند گوشی های پرچمدار موجود در بازار خواهد بود؛ یعنی هزینه‌ای که بابت خرید اچ تی سی یو 11 باید پرداخت، تقریبا مشابه با هزینه خرید محصولاتی همچون اپل آیفون 7 و سامسونگ گلکسی اس 8 است.

قیمت اچ تی سی یو 11 در ایالات متحده

گویا فروش گوشی جدید اچ تی سی در ایالات متحده در انحصار اپراتور Sprint خواهد بود و با پرداخت ماهیانه 29 دلار (تا 24 ماه) در دسترس قرار خواهد گرفت. اچ تی سی U 11 با توجه به پشتیبانی از همه باندهای مورد نیاز، عملکرد بسیار خوبی در شبکه 4G این اپراتور خواهد داشت. البته اگر ساکن ایالات متحده باشید، با پیش‌خرید این محصول، هدایایی همچون دو عدد اکو داتس آمازون نیز دریافت خواهید کرد. سفارش پرچمدار جدید تایوانی‌ها در ایالات متحده از همین لحظه آغاز شده و از 9 ژوئن (19 خرداد) نیز در پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

البته اچ تی سی نسخه آنلاک یو 11 را نیز عرضه خواهد کرد که شما می‌توانید آن را به صورت مستقیم از وب‌سایت htc.com و با قیمت 650 دلار سفارش دهید. ارسال این محصولات از نیمه دوم خردادماه آغاز خواهد شد.

قیمت اچ تی سی یو 11 در بازارهای جهانی نیز 650 پوند در انگلستان و 750 یورو در دیگر کشورهای اروپایی اعلام شده است. باید دید با ورود اچ تی سی یو 11 در ایران، کاربران می‌بایست چه هزینه‌ای برای خرید آن بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*