اولین نمونه عکس های اچ تی سی یو 11 منتشر شدند

اولین نمونه عکس های اچ تی سی یو 11 منتشر شدند

روز گذشته، جدیدترین پرچمدار تایوانی‌ها با مشخصاتی همچون چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 به همراه دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراپیکسل معرفی شد. در ادامه، اولین نمونه عکس های اچ تی سی یو 11 (HTC U11) را خواهید دید.

بنا به ادعای این کمپانی، دوربین اچ تی سی U11 با تست‌های انجام‌ گرفته توسط DXOMark، امتیاز 90 را از آن خود کرده که در حال حاضر، بالاترین امتیاز کسب‌ شده توسط دوربین یک گوشی هوشمند به حساب می‌آید. بنابراین، دیدن نمونه عکس های اچ تی سی یو 11 می‌تواند هیجان‌انگیزتر از قبل باشد.

نمونه عکس های اچ تی سی یو 11 (دوربین عقب)

اچ تی سی در دوربین اچ تی سی یو 11 از تکنولوژی اولتراپیکسل 3 (UltraPixel 3) و فوکوس اتوماتیک فوق سریع (UltraSpeed Autofocus) استفاده کرده است. لنز این دوربین نیز با گشودگی دیافراگم f/1.7 و سنسورهای بزرگتر از حد معمول 1/2.55 اینچی قادر است تصاویری روشن و باکیفیت (مخصوصا در محیط‌هایی با نور کم) شکار کند.

دوربین سلفی اچ تی سی یو 11 نیز بر روی کاغذ مناسب و معقول است؛ این دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به لنزهایی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و فیلترهای زنده برای زیباسازی چهره بوده و توانایی فیلمبرداری با رزولوشن فول اچ‌دی را داراست.

نمونه عکس های اچ تی سی یو 11 (دوربین سلفی)

گوشی اچ تی سی یو 11 قادر است با دوربین اصلی خود ویدیوهای 4K نیز ضبط کند. همچنین، کاربران می‌توانند در رزولوشن 1080 پیکسل، ویدیوهای صحنه آهسته با سرعت 120 فریم بر ثانیه بگیرند. در ادامه، دو نمونه از فیلمبرداری با اچ تی سی یو 11 را مشاهده خواهید کرد.

نمونه ویدیوهای اچ تی سی یو 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عکس هاش عالی بودن
    فوکوس هم عالی
    جزییات بسیار خوب