معرفي الترانوت قدرتمند Kupa + عکس و ويديو

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی و عرضه ویندوز ۸ بر تعداد محصولاتی که با این سیستم عامل محبوب که حالا ظاهری زیبا نیز به خود گرفته است، افزوده میشود. کمپانی Kupa یکی دیگر از این کمپانی هاست که اعلام کرده است تبلت ویندوز ۸ خود را که ظاهری شبیه به الترانوت دارد را در ماه نوامبر سال جاری با صفحه نمایش HD روانه بازار خواهد کرد.

در انتخاب الترانوت کمپانی Kupa دست شما تا حدود زیادی باز خواهد بود چرا که این امکان را خواهد داشت تا تبلت خود را با هر یک از پردازنده های اینتل کور i3، i5 و یا i7 سری Ivy Bridge انتخاب کنید. قابلیت پشتیبانی تا ۸ گیگابایت رم را خواهد داشت و دارای حافظه های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD میباشد.

از دیگر قابلیت های این تبلت فوق العاده میتوان به درگاه HDMI، دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دروبینی ۲ مگاپیکسل در جلو و همچنین ۲ درگاه USB 2.0 اشاره کرد. اتصال از طریق WiFi، بلوتوث ۳.۰/۴.۰، ۳ جی، ۴ جی، RFID و NTF را به لیست دیگر قابلیت های برجسته این تبلت ویندوز ۸ اضافه کنید.

به گفته کمپانی Kupa باطری این تبلت برای ۷ ساعت کار کردن مناسب خواهد بود.
متاسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت احتمالی این تبلت که بنظر نمیرسد پایین هم باشد، منتشر نشده است اما اگر فرای قیمت میخواهید یک الترا نوت Kupa داشته باشید باید تا نوامبر ۲۰۱۲ صبر کنید.


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*