به زودی پلتفرم واقعیت مجازی Daydream به گلکسی اس 8 می‌آید

پلتفرم واقعیت مجازی Daydream به زودی در محصولات بیشتری دیده می‌شود

گوگل در جریان رویداد I/O 2017 خود در شب گذشته اعلام کرد که به زودی چند گوشی اندرویدی مهم قابلیت پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل را خواهند داشت.

بنا به گفته گوگل، مدل جدید سری V ال جی (احتمالا ال جی V30) که در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد، قادر خواهد بود تا به صورت پیش‌فرض، پلتفرم واقعیت مجازی Daydream را پشتیبانی کند. این قابلیت همچنین با عرضه آپدیت نرم افزاری برای گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ و تا پایان سال 2017 امکان‌پذیر خواهد بود.

رییس بخش واقعیت مجازی دی دریم گوگل در خلال کنفرانس دیشب اعلام کرد که خوشبختانه مهمترین گوشی های سال 2017 سامسونگ از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream پشتیبانی خواهند کرد. در واقع، گلکسی S8 و +S8 سخت‌افزار مورد نیاز را داشته و به زودی کاربران قادر خواهند بود تا پس از عرضه آپدیت نرم‌افزاری، از امکانات این پلتفرم بر روی گوشی های خود استفاده کنند.

محصولاتی با نمایشگر OLED پلتفرم واقعیت مجازی Daydream را پشتیبانی می‌کنند

در حال حاضر، تنها محصولاتی نظیر گوگل پیکسل و پیکسل XL، موتو Z، هواوی میت 9 پرو و زد‌تی‌ای اکسون 7 از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream پشتیبانی می‌کنند. پرچمدار بعدی ال جی اگر بخواهد در این لیست قرار داشته باشد، باید به صفحه نمایش OLED مجهز شود. اگرچه ال جی معمولا از نمایشگر LCD در محصولات خود استفاده می‌‎کند، اما با صفحه نمایش OLED چندان هم بیگانه نیست؛ پیش از این، کمپانی کره‌ای محصولاتی نظیر ال جی جی فلکس و جی فلکس 2 را به نمایشگر خمیده P-OLED مجهز کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*