ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر به کمک مرورگر کروم

ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر به کمک مرورگر کروم

ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر در حالت طبیعی به دلیل محدودیت‌های سخت‌گیرانه اینستاگرام درباره رابط کاربردی برنامه‌نویسی این شبکه اجتماعی ممکن نیست، اما در مرورگر کروم می‌توان راهکاری برای آن ارائه کرد.

راه‌های مختلفی برای دسترسی به شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد. به عنوان نمونه کاربران می‌توانند از طریق مرورگر وب و یا اپلیکیشن ویندوز 10 اینستاگرام در این شبکه اجتماعی به گشت و گذار بپردازند. با این وجود، تنها راه قرار دادن پست در اینستاگرام، استفاده از اپلیکیشن موبایل اندروید و یا آی او اس آن است.

ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر

اما با استفاده از یک ترفند جالب می‌توان به ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر پرداخت. تنها کافی است مرورگر ویندوز خود را از حالت دسکتاپ به حالت موبایل تغییر دهید. روش انجام این کار را در چند مرحله ذکر می‌کنیم.

مرحله اول

اینستاگرام را در مرورگر خود باز کرده و از لاگین بودن به این شبکه اجتماعی مطمئن شوید. اکنون به مسیر View > Developer > Developer Tools بروید. البته می‌توان این کار را به کمک میانبرهای کیبورد نیز انجام داد. کافی است در ویندوز کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift+ I و در مک کلیدهای ترکیبی Cmd + Alt + I را فشار دهید.

مرحله دوم

اکنون با استفاده از کلیدهای ترکیبی Ctrl + Shift + M در ویندوز و کلیدهای ترکیبی Cmd + Shift + M در مک، باید به حالت نمایش موبایل تغییر وضعیت داد. برای ارسال پست در اینستاگرام با مرورگر می‌بایست Developer Tools را باز نگه دارید تا بتوانید در رابط کاربری موبایل باقی بمانید. با بستن این بخش، به خاطر بازگشت به حالت دسکتاپ، امکان ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر وجود نخواهد داشت.

اکنون باید به همان رابط کاربری که در اپلیکیشن اینستاگرام درون گوشی موبایل اندرویدی و یا آیفون مشاهده می‌کنید دسترسی داشته باشید. کافی است بر روی آیکون دوربین کلیک کرده و سپس عکس دلخواه خود را از کامپیوتر انتخاب و بارگذاری کنید.

ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر

مرحله سوم

بعد از انتخاب و پیش از ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر ، می‌توانید جهت عکس را تغییر داده و آن را به حالت تمام عرض و یا مربع کامل در بیاورید. با استفاده از این متد به منظور اشتراک گذاری پست در اینستاگرام با کامپیوتر ، به هیچ یک از ابزارهای ویرایش تصویر و یا فیلترها دسترسی نخواهید داشت.

البته حین ارسال پست به این روش، مشکلی از بابت ویرایش تصاویر نخواهید داشت، چرا که ابزارهای ویرایش تصویر ویندوز به مراتب بیشتر از ابزارهای موبایلی هستند. به عنوان نمونه باید به فتوشاپ اشاره کرد که جامع‌ترین ابزار ویرایش عکس برای چنین مقاصدی محسوب می‌شود. در ادامه بر روی دکمه Next کلیک کرده و در صفحه بعد کپشن مرتبط با این عکس را بنویسید.

مزایا و معایب ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر

با وجود شگفت‌آور بودن این روش برای کاربرانی که اغلب روز را در پای دسکتاپ می‌گذارنند، ممکن است برخی دیگر از کاربران علاقه‌ای نسبت به استفاده از آن نداشته باشند. تعداد زیادی از کاربران وابستگی خاصی به استفاده از فیلترهای داخلی و ابزارهای ویرایش تصویر خود اینستاگرام دارند و هچوقت عکس خود را بدون ویرایش توسط آن‌ها ارسال نمی‌کنند.

ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر

از طرفی دیگر، تعداد زیادی از کاربران همواره تصاویر را با دوربین گوشی موبایل خود ثبت و آن‌ها را برای ویرایش به کامپیوتر منتقل می‌کنند. تا پیش از این، کاربران مجبور بودند بعد از ویرایش عکس‌ها با ابزارهایی همچون فتوشاپ، آن‌ها را مجددا به گوشی موبایل خود منتقل کرده و با استفاده از اپلیکیشن اندروید و یا آی او اس بارگذاری کنند. اما اکنون نیازی به انجام مرحله سوم نیست و می‌توان بعد از ویرایش، مستقیما به ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر پرداخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ممنون از گجت نیوز. همیشه حرفه ای همیشه در حال پیشرفت. از زمانی که اینجا کار می کردم پیگیر مطالب هستم. آموزش ورود به اینستاگرام از طریق گوگل کروم رو هم بهتون پیشنهاد میدم.