رندرهای نسل جدید سرفیس پرو 4

رندرهای نسل جدید سرفیس پرو 4 تنها چند روز پیش از رونمایی لو رفت

2 خرداد ماه مایکروسافت از نسل جدید سرفیس پرو با نام Surface Pro رونمایی خواهد کرد. اخیرا رندرهایی از این تبلت مربوط به همین مراسم در اینترنت لو رفته است.

اگرچه شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت نسل جدید تبلت سرفیس پرو خود را 23 مه (2 خرداد) معرفی خواهد کرد، اما آن‌ها دو هفته پیش رسما اعلام کردند که خبری از سرفیس پرو 5 نخواهد بود و یک نسخه بهبود پیدا کرده از آن به نمایش همگان درخواهد آمد.

این درست است، اما مایکروسافت رویدادی را برای دو روز دیگر در چین تنظیم کرده است و در آن می‌خواهد از نسل جدید سفیس پرو 4 خود رونمایی کند. جالب اینجاست که پیش از این مراسم، حتی رندرهای مربوط به این تبلت نیز به بیرون درز پیدا کرده است تا ما بیش از پیش بر اعتقاد خود پافشاری کنیم.

رندرهای نسل جدید سرفیس پرو 4

نسل جدید سرفیس پرو همراه با لوازم جانی جدید و مخصوص عرضه خواهد شد

این تبلت معرفی نشده ظاهرا «سرفیس پرو» نام خواهد گرفت و این یکی از دلایلیست که مایکروسافت در حال حاضر قصد تولید و عرضه سرفیس پرو 5 را نخواهد داشت. نسل جدید سرفیس پرو 4 در واقع مشابه نسل کنونی آن است. شاید تغییرات واقعی آن در زیر قابش یافت شود که متاسفانه تا کنون هیچ شایعه و خبری در این مورد به گوش نمی‌رسد. این تغییرات می‌تواند شامل استفاده از پردازنده‌های مدرنتر اینتل، پردازشگر گرافیکی قدرتمندر، ظرفیت رم بهتر و حتی رزولوشن صفحه ایده‌آل تر باشد.

 

با تمام تفاسیر، آنچه که مسلم است ما می‌دانیم مایکروسافت نسل جدید تبلت محبوب خود را در چند مدل مختصل همراه با لوازم جانبی مختلف شامل کیبور و قلم هوشمند روانه بازار خواهد کرد. این محصولات جانبی در رنگ‌های متعدد قابل خریداری خواهند بود و از نظر طراحی نیز کمی متفاوت از لوازم جانبی سرفیس پرو 4 هستند.

رندرهای نسل جدید سرفیس پرو 4

ما همچنان مشتاقانه در انتظار معرفی رسمی آن توسط مایکروسافت و پوشش خبری کاملی از آن همراه با مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه نسل جدید تبلت سرفیس پرو مایکروسافت هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*