تصاویر نوکیا 9 در دنیای واقعی

تصاویر نوکیا 9 در دنیای واقعی ؛ دوربین دوگانه، نمایشگر QHD و اسنپدراگون 835

یک وب سایت تصاویر نوکیا 9 (Nokia 9) همراه با مشخصات فنی آن را منتشر کرده است. این تصاویر نشانگر دوربین دوگانه، کانکتور USB C و بدنه ای به رنگ آبی در این گوشی پرچمدار هستند.

تصاویر نوکیا 9 وجود کانکتور نوع C و جک هدفون را تایید می‌کنند

تصاویر نوکیا 9 یا گوشی که ما چند مدت پیش آن را با نام نوکیا 8 صدا می‌زدیم، اینک در وب سایت Frandroid مقابل دیدگان کاربران قرار گرفته است. آنچیزی که در این تصاویر مشخص است، کانکتورهای آن هستند، این گوشی از درگاه مدرن USB نوع C (که بر روی گوشی های جدید نوکیا به کار رفته) و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون برخوردار است.

یک نمایشگر 5.3 اینچی QHD که به صورت دقیق‌تر 5.27 اینچی ذکر شده بر روی قاب جلوی این گوشی تعبیه شده است. این نمایشگر حاوی روشنایی حداکثری 530 نیت بوده و ارائه کننده قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On) است. از دیگر مشخصات فنی مهم پرچمدار اندرویدی نوکیا باید به چیپست اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی مجهز به اندروید 7.1.1 نوقا بوده و همراه با لانچری مشابه پیکسل عرضه خواهد شد. پشتیبانی از نسخه 3 شارژ سریع کوالکام در این گوشی دیده می‌شود و همراه آن یک جفت ایرفون نیز به خریداران ارائه خواهد شد.

تصاویر نوکیا 9 در دنیای واقعی

در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین دوگانه مجهز به دو سنسور 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است. فلش دوگانه‌ای نیز درست زیر لنزهای دوربین تعبیه شده‌اند و پنجره فوکوس خودکار لیزری نیز به چشم می‌خورد. شاید نسخه نهایی این محصول دقیقا با همین مشخصات روانه بازار شود، اما به یاد داشته باشید که درحال حاضر این اطلاعات و تصاویر نوکیا 9 از یک دستگاه نمونه پیش تولید به دست آمده است.

لازم به ذکر است که نوکیا قصد دارد این گوشی هوشمند بالارده را با قیمتی حدود 700 دلار روانه بازار کند، بنابراین ما باید در انتظار رقابت سرسختانه‌ای بین کمپانی‌های مطرح جهان با این گوشی ساز فنلاندی باشیم. آیا نوکیا می‌تواند بار دیگر به سطح اول صنعت موبایل بازگردد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*