اکسپریا ایکس زد 1 و دو محصول دیگر سونی به زودی معرفی می‌شوند

به زودی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت و دو محصول دیگر سونی معرفی می‌شوند

طبق شایعات منتشرشده، سونی در حال آماده‌سازی خود برای رونمایی از سه محصول جدید اکسپریا ایکس زد 1 (Xperia XZ)، ایکس زد 1 کامپکت (Xperia XZ1 Compact) و اکسپریا ایکس 1 (Xperia X1) است. در ادامه، با تاریخ معرفی و مشخصات فنی این گوشی های جدید با ما باشید.

کمپانی ژاپنی سونی تاکنون حداقل 5 اسمارت فون را در سال جاری میلادی معرفی کرده است که از جمله آنها می‌توان به اکسپریا ایکس زد پریمیوم، اکسپریا ایکس زد اس، اکسپریا XA1، اکسپریا XA1 اولترا و اکسپریا L1 اشاره کرد. اما گویا این شرکت سازنده تلفن همراه قصد دارد تا پایان سال 2017، سه محصول دیگر را نیز معرفی و روانه بازار کند.

بنا به ادعای یک وب‌سایت گرجستانی، گوشی های سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت به همراه اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس 1 در جریان رویداد IFA 2017 برلین که در روزهای 1 تا 7 سپتامبر (10 تا 16 شهریور) برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

مشخصات اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد 1 کامپکت 

گفته شده در بین این اسمارت فون ها، اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد 1 کامپکت محصولاتی رده‌بالا بوده و همانند اکسپریا XZ پریمیوم به چیپست اسنپدراگون 835 با 4 گیگابایت رم مجهز می‌شوند. البته اندازه این دو گوشی با هم متفاوت خواهد بود؛ بر اساس این گزارش، اکسپریا XZ1 صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی داشته در حالی که سونی اکسپریا XZ1 کامپکت را -همانطور که از نامش پیداست- با صفحه نمایش جمع و جورتر 4.6 اینچی و رزولوشن 720 پیکسل به همراه باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار خواهد کرد. در صورت درستی این اطلاعات، اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت قدرتمندترین گوشی هوشمند 4.6 اینچی سونی تا به امروز لقب خواهد گرفت.

اکسپریا ایکس زد 1 و دو محصول دیگر سونی به زودی معرفی می‌شوند

مشخصات اکسپریا ایکس 1

بنا به ادعای منبع این خبر، انتظار می‌رود گوشی اکسپریا X1 نیز به نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، قدرت‌ گرفته از چیپست جدید و میان‌رده‌ی اسنپدراگون 660، رم 4 گیگابایتی و باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود.

طبق شایعات، دوربین هر سه گوشی جدید سونی با استفاده از تکنولوژی جدید فوکوس اتوماتیک “full pixel continuous” بهبود خواهند یافت. گویا این تکنولوژی خروجی بهتری نسبت به فوکوس اتوماتیک dual pixel -که در حال حاضر در پرچمدارانی مانند گلکسی S8 سامسونگ به کار می‌رود- ارایه می‌دهد.

منبع این خبر (وب‌سایت گرجستانی)، پیش از این رونمایی از اکسپریا ایکس زد پریمیوم را در نمایشگاه MWC 2017 پیش‌بینی کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. من چندین وقته از فوکوس سری x شاکیم چون دقیق و واضح نیست،واقعا جای امیده که این 3گوشی جدید ما رو سورپرایز کنن،اگه ois هم استفاده کنه