تبلت هواوی میت بوک E

تبلت هواوی میت بوک E معرفی شد؛ دستگاهی هیبریدی و قدرتمند

تبلت هواوی میت بوک E دستگاهی هیبریدی و چندکاره بوده و قابلیت و امکانات فراوانی دارد. در این مطلب مشخصات فنی تبلت Huawei MateBook E را بررسی خواهیم کرد.

این روزها هواوی از هر زمان دیگری مشغول‌تر به نظر می‌رسد. این شرکت در کنار معرفی چند تبلت اندرویدی جدید از برند آنر، زمان را برای معرفی سه دستگاه قدرت گرفته از ویندوز 10 مایکروسافت نیز مناسب دیده است. هواوی دو لپ تاپ و یک تبلت ویندوزی جدید معرفی کرد. بعد از بررسی مشخصات فنی لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس نوبت به تبلت هواوی میت بوک ای می‌رسد.

تبلت هواوی میت بوک E

تبلت هواوی میت بوک E را باید جانشین تبلت هیبریدی هواوی میت بوک دانست که در سال گذشته معرفی شد. نمایشگر تبلت هواوی میت بوک E دوازده اینچی بوده و رزولوشن آن 1440 در 2160 پیکسل در نظر گرفته شده است. در بخش حافظه کاربران حق انتخاب دارند. آن‌ها می‌توانند از میان نسخه‌های دارای حافظه رم 4 یا 8 گیگابایت از نوع LPDDR3 و همچنین از میان نسخه‌های دارای ظرفیت داخلی 128، 256 و یا 512 گیگابایت از نوع SSD دست به انتخاب بزنند.

تبلت هواوی میت بوک E

تبلت هواوی میت بوک E به یک نمایشگر 2K مجهز شده است

برای انتخاب پردازنده تبلت هواوی میت بوک E نیز به مشتریان حق انتخاب داده شده است. آن‌ها می‌توانند یکی از نسخه‌های دارای پردازنده Core m3 و یا Core i5 اینتل را خریداری کنند. هر دوی این پردازنده‌ها از سری Y بوده و جزو نسل هفتم پردازنده‌های اینتل محسوب می‌شوند. وظیفه پردازش‌های گرافیکی نیز بر عهده کارت گرافیک HD615 اینتل قرار گرفته است. تبلت هواوی میت بوک E دارای یک باتری 4 هزار و چهارصد و سی میلی‌آمپر ساعتی است. گفته می‌شود با یک بار شارژ می‌توان تا 9 ساعت به صورت کامل از تبلت هواوی میت بوک ای استفاده کرد.

تبلت هواوی میت بوک E

تبلت هواوی میت بوک E در رنگ‌های خاکستری تیتانیومی و طلایی عرضه خواهد شد. همچنین قیمت تبلت هواوی میت بوک E از هزار و صد دلار آغاز شده و بسته به نسخه آن ممکن است تا سقف هزار و چهارصد و پنجاه دلار نیز افزایش پیدا کند. وزن تبلت هواوی میت بوک E بدون کیبورد داخل جعبه 640 گرم است. با اتصال کیبورد وزن دستگاه به 1.1 کیلوگرم افزایش پیدا می‌کند. یکی از مهمترین تغییرات میت بوک E در مقایسه با میت بوک کلیدهای کیبورد آن است که تایپ کردن با آن‌ها به مراتب سریع‌تر و راحت‌تر شده است.

تبلت هواوی میت بوک E

در جعبه دستگاه یک کابل تبدیل یو اس بی نسخه C به نسخه‌های متداول این کابل دیده می‌شود. به عنوان دیگر محتویات جعبه دستگاه باید به دانگل میت داک 2 اشاره کرد. به لطف این تجهیزات تبلت هواوی میت بوک E تبدیل به یک سیستم کامپیوتری تمام عیار می‌شود. کاربران علاقه‌مند می‌توانند قلم میت پن را نیز به صورت جداگانه برای تبلت هواوی میت بوک E خریداری کنند. در جدول زیر می‌توانید تمامی مشخصات تبلت هواوی میت بوک E را مشاهده کنید.

صفحه نمایش12 اینچی و لمسی از نوع IPS، پشتیبانی از 85 درصد رنگ‌های طبیعی،بیشینه میزان روشنایی 400 نیتس
رزولوشن صفحه نمایش1440 در 2160 پیکسل، دارای تراکم پیکسلی 216 پی‌پی‌آی
سیستم عاملویندوز 10
پردازندهنسل هفتم پردازنده اینتل
Core m3-7Y30، نسل هفتم پردازنده اینتل Core i5-7Y54
ظرفیت داخلیاز نوع SSD دارای ظرفیت‌های 128، 256 و یا 512 گیگابایت
حافظه رماز نوع LPDDR3 دارای طرفیت‌های 4 و یا 8 گیگابایت
کارت گرافیکIntel HD graphics 615
دوربین جلویی5.0 مگاپیکسل
اسپیکرهااسپیکرهای استریو به همراه سیستم پیشرفته Dolby Audio Premium
پورت‌هایک پورت یو اس بی نسخه C به منظور انتقال اطلاعات و شارژ تبلت، یک پورت جک صوتی 3.5 میلی‌متری
شبکهIEEE 802.11a/b/g/n/ac، بلوتوث نسخه 4.1
دوام باتری9 ساعت با استفاده مداوم
وزن640 گرم بدون استفاده از کیبورد، 1.1 کیلوگرم حین اتصال کیبورد
رنگ‌هاخاکستری تیتانیومی، طلایی، کیبورد دارای رنگ‌های آبی، قهوه‌ای و صورتی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*