لاجيتک با دو موس و يک تاچ پد جديد به استقبال ويندوز 8 مي رود

سه محصول جدید لاجیتک که هر سه به نوعی برای استقبال از ویندوز ۸ به طراحی شده‌اند، رونمایی شدند. موس‌های Logitech Touch Mouse T620 و Zone Touch Mouse T400 دارای سطحی حساس به ضربه می‌باشند که برای راحت‌تر شدن کار در محیط ویندوز ۸ در نظر گرفته شده است. تاچ پد قابل شارژ و بی‌سیم T650 هم دارای سطحی شیشه‌ای و لمسی است که برای انجام حرکات کنترلی جدید ویندوز ۸ مناسب است.

{photo}91/07/24/t620{/photo}

موس لمسی T620 سطحی تمام لمسی دارد و لبه‌های آن هم لمسی است و از طریق لیزر، موقعیت انگشت را تشخیص می‌دهد. یک کلید میانبر هم برای صفحه‌ی استارت ویندوز ۸ پیش‌بینی شده است. گیرنده‌ی موس بی‌سیم به گونه‌ای توسط لاجیتک طراحی شده که برای کار به مدت ۶ ماه تنها دو عدد باتری سایز AA (یا قلمی)، نیاز دارد. البته می‌توان با یک باتری هم از آن استفاده کرده و موس را سبک‌تر کرد که در این صورت باتری برای کارکرد ۳ ماهه کافی است.

{photo}91/07/24/t400{/photo}

Zone Touch Mouse T400 نام کامل مدل بعدی است که همانطور که از نامش پیداست، تمام سطح آن لمسی نیست (Zone به معنی ناحیه) و تنها چند ناحیه‌ی سطح آن لمسی است. در واقع بخش میانی که معمولاً محل قرار گرفتن چرخ موس است، با یک سطح لمسی پلاستیکی و زبر (دارای بافت) جایگزین شده است. گیرنده‌ی این موس هم به خوبی طراحی شده و البته عمر کارکرد آن بیشتر است و به ۱۸ ماه هم می‌رسد.

{photo}91/07/24/t650{/photo}

در نهایت تاچ پد لمسی T650 است که شبیه Magic Trackpad کمپانی اپل در سال ۲۰۱۰ عمل کرده و چیزی که معمولاً در لپ‌تاپ‌ها کاربرد دارد را به جای موس معرفی می‌کند. این تاچ پد از ۱۳ حرکت کنترلی در ویندوز ۸ پشتیبانی کرده و توسط USB قابل شارژ است. شارژ کامل برای یک ماه استفاده کافی است.

{photo}91/07/24/logitech{/photo}

موس‌های معرفی شده برای پیش‌فروش آماده شده‌اند و ۶۹٫۹۹ دلار و ۴۹٫۹۹ دلار قیمت دارند. تاچ‌پد هم با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار پیش فروش می‌شود.


منبع : slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*