مراسم معرفی آیپد مینی 23 اکتبر برگزار می شود

شرکت اپل میزبان مراسمی خاص در روز ۲۳ اکتبر خواهد بود که در آن به معرفی آیپد مینی خود خواهد پرداخت و این در حالی است که در تاریخ ۲۶ اکتبر مایکروسافت نیز از تبلت سرفیس خود رونمایی خواهد نمود.همچنين اپل امروز  دعوتنامه های اين مراسم را براي ميهمانان خود ارسال نمود و احتمال عرضه آیپدی با صفحه نمایشی کوچکتر،تقویت و یا به عبارتی تایید گردید.

 اپل با معرفی و رونمایی آیفون ۵ بر خلاف پیش بینی ها زیاد موفق نشد و به دلیل ایراداتی که از آخرین اسمارت فون این شرکت از قبیل جنس بدنه، بنفش شدن عکس ها یا سبز شدن صفحه نمایش گرفته شد، این شرکت مبلغ بسیار بالایی در بازار سهام متضرر شد. حال آیپد مینی میتواند کمک بزرگی برای این کمپانی باشد و توجهات را کمی از آیفون ۵ دور کرده و زمان کافی را به اپل برای رفع مشکلات بدهد.
در مورد قیمت احتمالی آیپد مینی هم گمانه زنی های بسیاری وجود دارد اما در تصویری که از سیستم داخلی یکی از خرده فروشان محصولات اپل منتشر شده است نشان میدهد آیپد مینی ۱۶ مدل خواهد داشت و قیمت آنها در حدود ۲۵۰ تا ۶۵۰ یورو ( ۳۲۰-۸۴۰ دلار ) خواهد بود.

این تصویر در واقع از Media Markt گرفته شده و دیروز توسط Mobile Geeks منتشر شد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید ارزان ترین آیپد مینی، ۸ گیگابایت مدل وای فای خواهد بود که ۲۵۰ یورو برابر با ۳۲۰ دلار قیمت خواهد داشت.

 البته این نکته را نباید فراموش کرد که این قیمت ها به احتمال فراوان مربوط به عرضه در اروپا ( آلمان) میباشد و قیمت هایی که در مراسم ۲۳ اکتبر اعلام خواهد شد ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال آیپد ۲ با قیمت ۳۹۹ دلار در امریکا و ۳۹۹ یورو در اروپا عرضه شد و یا آیپد جدید ۴۹۹ دلار قیمت دارد که در اروپا این قیمت ۴۷۹ یورو میباشد.

بر اساس اطلاعاتی که از این لیست بدست می آید، آیپد مینی ۷.۸۵ اینچی میباشد و در ۴ ظرفیت ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

برخی اخبار حاکی از احتمال عرضه مک بوک پرو ۱۳ اینچی با صفحه نمایش رتینا در این مراسم است.

آیا اپل موفق خواهد شد تا بازار تبلت های ۷ اینچی را به سمت خود بکشاند؟ تبلت های بی نظیری همچون نکسوس ۷ و یا تبلت اچ دی آمازون با قیمت هایی بسیار مناسب عرضه شده اند که هر کدام رقیبی جدی برای آیپد مینی خواهند بود. خب راهی جز صبر وجود ندارد. باید دید اپل چه برنامه هایی را برای این مراسم در نظر گرفته است.


منابع : 1  2  3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*