رضوانی Beast Alpha

رضوانی Beast Alpha مدل 2018 با قیمت کمتر از 100 هزار دلار معرفی شد

رضوانی Beast Alpha اولین بار در سال گذشته معرفی شد و بیش از 200 هزار دلار قیمت داشت اما اکنون مدل 2018 این ابرخودرو با قدرت 400 اسب بخار و قیمت کمتر از 100 هزار دلار معرفی شده است.

مدل 2018 هیولای رضوانی با نام Rezvani Beast Alpha معرفی شد. این ابرخودرو به موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری سوپرشارژ با قدرت 400 اسب بخار مجهز شده و حدود 95 هزار دلار قیمت دارد. این موضوع بسیار عجیب است که یک شرکت کوچک به نام رضوانی توانسته قیمت این خودرو را به نصف کاهش دهد.

رضوانی Beast Alpha

بر اساس اعلام شرکت رضوانی، کاهش قیمت Beast Alpha به دلیل سفارشی شدن امکاناتی است که پیش از این به صورت استاندارد بر روی خودرو قرار گرفته بود. یکی از قابلیت‌هایی که در مدل 2018 این خودرو به صورت سفارشی ارائه شده، درب‌های معکوس و زیبای آن است که به تنهایی حدود 10 هزار دلار قیمت دارد. رضوانی Beast Alpha قبلی با پانل‌های بدنه کربنی عرضه می‌شد که اکنون پنل‌های بدنه فایبرگلاسی جای آن را گرفته‌اند و این امر نیز 20 هزار دلار از قیمت آن را کاهش داده است.

رضوانی Beast Alpha

هیولای رضوانی بدون فیبر کربن نیز تنها 907 کیلوگرم وزن دارد. گیربکس استاندارد خودرو از نوع 6 سرعته دستی است اما گیربکس 6 سرعته سکوئنشال با پدال‌های تعویض دنده از پشت فرمان به صورت سفارشی و با قیمت 15 هزار دلار در دسترس قرار گرفته است. شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این خودرو معادل 3.5 ثانیه اعلام شده اما مشخص نیست که این شتاب با کدام گیربکس به ثبت رسیده است.

رضوانی Beast Alpha

همچنین خودروی Beast Alpha X با قیمت 159 هزار دلار برای کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند معرفی شده است. این نسخه از یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 525 اسب بخار بهره می‌برد. ساخت ابرخودرویی مانند Beast Alpha برای شرکت کوچکی چون رضوانی، ریسک بسیار بزرگی محسوب می‌شود اما این خودرو، یک هیولای متفاوت با ابرخودروهای سایر شرکت‌های خودروسازی است که می‌تواند هر کسی را به خود علاقه‌مند کند.

گالری تصاویر رضوانی Beast Alpha

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*