رندرهای قاب آیفون 8

رندرهای قاب آیفون 8 دوربین دوگانه عمودی و عدم حضور کلید هوم را تایید می‌کند

رندرهای جدیدی از قاب آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) به بیرون درز پیدا کرده است که دوربین دوگانه عمودی و عدم حضور کلید هوم بر روی این گوشی را تایید می کند.

هر روزی که می‌گذر شایعات و اطلاعات مختلفی از گوشی آیفون 8 اپل به بیرون درز پیدا می‌کند تا رفته رفته خودمان را آماده‌ی ملاقات با آن کنیم. آنطور که به نظر می‌رسد اپل قصد دارد طراحی نسبتا متفاوتی را همراه نسل جدید گوشی های آیفون رو کند و یک نمایشگر 5.2 اینچی فاقد کلید فیزیکی هوم و دوربین دوگانه عمودی را بر روی قسمت پشتی آیفون 8 خود قرار دهد. چه ما خوشمان بیاید چه نیاید، اخیرا رندرهایی مربوط به قاب آیفون 8 نیز منتشر شده است که دقیقا همین موارد را بار دیگر تایید می‌کنند.

رندرهای قاب آیفون 8

اگر تصاویر مربوط به رندرهای قاب آیفون 8 وافعی باشد، ما می‌توانیم طراحی این محصول را از زاویه‌های مختلف مشاهده کنیم. سمت چپ گوشی میزبان کلیدهای ولوم و سوییچ Mute است، درحالی که سمت راست آن تنها کلید هوم دیده می‌شود. در زیر گوشی درست همانند آیفون 7، شیارهای اسپیکر/میکروفون همراه با یک درگاه لایتنینگ به چشم می‌خورد و باز هم خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیست.

رندرهای قاب آیفون 8

قاب آیفون 8 رویت شده احتمالا مبتنی بر نسخه اولیه این گوشی طراحی شده است

اما فراتر از این مسائل تکراری و خسته کننده، تصویر قابل رویت در قسمت جلویی دستگاه بار دیگر به شایعه حذف کلید هوم در این گشوی دامن می‌زند. جالب اینجاست که حتی هیچ دوربینی نیز بر روی قاب جلویی به چشم نمی‌خورد، اما شاید سازنده این قاب آیفون 8 به جهت نداشتن جزئیات کافی در مورد طراحی پنل جلویی و طراحی بر اساس یک نسخه ابتدایی بوده است که اینگونه رندر مربوطه را طراحی کرده است. با این حال، اگر شما هم همانند بسیاری از کاربران علاقه‌ای به دوربین دوگانه عمودی دیده شده در رندرهای اخیر آیفون جدید اپل ندارید، ما خبرهای بدی برایتان داریم.

با توجه به این که طی چند ماه گذشته این شکل از دوربین دوگانه آیفون دیده شده است و امروز هم بار دیگر تصویری از آن رویت شده، به احتمال خیلی زیاد اپل قصد دارد از همین ترکیب جایگیری استفاده کند. علاوه بر این، با توجه به نبودن تاچ آی دی بر روی قاب جلویی، ظاهرا باید شایعه استفاده از یک اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر را باور کنیم.

معمولا پیش از عرضه هر گوشی هوشمند مهم در بازار، رندرهای سه بعدی بر اساس شایعات و شنیده‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند که آیفون بعدی کمپانی اپل نیز از این قضیه مستثنا نخواهد بود. بنابراین نمی‌توانیم به طور قطع این طراحی را باور کنیم و باید تا سپتامبر، زمان رونمایی رسمی iPhone 8 اپل منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*