زمان فروش ایسوس زنفون ای آر

زمان فروش ایسوس زنفون ای آر مشخص شد

ایسوس امروز در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 زمان فروش ایسوس زنفون ای آر (Asus Zenfone AR)، گوشی مجهز به پروژه واقعیت افزوده تانگو خود را اعلام کرد.

اوایل این ماه بود که مشخص شد ورایزن قصد دارد وظیفه فروش ایسوس زنفون ای آر را بر عهده بگیرد و در آینده‌ای نزدیک در ایالات متحده به فروش برساند. این خبر توسط یکی از کارمندان گوگل به بیرون درز پیدا کرده بود، اگرچه ما تا به امروز منتظر تایید آن از سوی خود کمپانی ایسوس نیز بودیم. حال امروز یکی از رسانه‌ها با جری شن، مدیرعامل کمپانی تایوانی ایسوس مصاحبه‌ای را کرده است که به تمامی ابهامات ما پاسخ می‌دهد.

فروش ایسوس زنفون ای آر در ماه دیگر عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد که دیگر محصول جذاب کمپانی ایسوس چند ماه پس از معرفی اولیه در نمایشگاه CES آماده‌ی ورود به بازار شده است. فروش ایسوس زنفون ای آر ابتدا در کشور تایوان و از اواسط ماه ژوئن آغاز خواهد شد. پس از آن شما می‌توانید انتظار داشته باشید که اواخر همین ماه و یا اوایل جولای Zenfone AR را در بازار ایالات متحده نیز رویت کنید. هرچند تاریخ دقیق فروش ایسوس زنفون ای آر اعلام نشده است، اما حداقل ما اینک چارچوب زمانی ورود آن به بازار را می‌دانیم. در مورد قیمت گذاری نیز همین قضیه حاکم است و ما باید حدس و گمان بزنیم. اگرچه یک چیز در این میان واضح است: به نقل از مدیرعامل ایسوس، گوشی زنفون ای آر گران‌تر از گوشی های بالارده بازار نظیر گلکسی S8 سامسونگ نخواهد بود.

ایسوس می‌گوید 40 تا 50 درصد برنامه های واقعیت افزوده تانگو کنونی را می‌توانید بر روی این گوشی به صورت کاملا پایدار به اجرجا دربیاورید و این فهرست به مرور زمان همراه با اندروید نوقا در حال افزایش است. آقای شن بر این باور است که تا سال آینده تعداد اپلیکیشن های تانگو از 1000 اپلیکیشن خواهد گذشت و این شرکت به طور مشترک همراه با گوگل میزبان یک کنفرانس مخصوص توسعه دهندگان واقعیت افزوده خواهد بود تا به این اتفاق بیشتر کمک کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*