اچ تی سی وان ام 8

تصویر نمونه اولیه گوشی اچ تی سی وان ام 8 از نبود دوربین دوگانه خبر دارد

روز گذشته تصویری از نمونه اولیه گوشی اچ تی سی وان ام 8 (HTC One M8) منتشر شد که عدم وجود دوربین دوگانه در بخش پشتی را تایید می‌کند.

سال 2014 کمپانی اچ تی سی تلاش کرد تا با تجهیز وان M8 به سیستم دوربین دوگانه، وارد عصری جدید در دنیای تلفن های هوشمند شود. اما در آن زمان تکنولوژی به اندازه کافی پیشرفت نکرده بود و در نهایت، از دوربین دوم این گوشی به منظور ثبت تصاویر بوکه استفاده شد. با این حال اچ تی سی وان ام 8 را می‌توان یکی از بهترین گوشی های عرضه شده توسط این کمپانی تایوانی در نظر گرفت.

بعد از گذشت چند سال، حالا یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت به نام “MustBeOCD”، با انتشار تصویری از نمونه اولیه گوشی اچ تی سی وان ام 8 که در سال 2014 طراحی شده بود، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. در این عکس، طرح اولیه مدل اسپرینت از پرچمدار قدیمی اچ تی سی در رنگ مشکی مات و بدون دوربین دوگانه را می‌بینیم که با نمونه نهایی آن کمی تفاوت دارد. حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی از دیگر موارد قابل توجه هستند که نسخه نهایی این گوشی نیز شامل آنها می‌شد. هرچند در این عکس خبری از اندروید مارشملو نیست و به نظر از یک رام دیگر استفاده شده است. در ادامه می‌توانید این عکس را مشاهده کنید.

اچ تی سی وان ام 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*