گوشی One Plus 5 وان پلاس 5

مدیرعامل وان پلاس: گوشی OnePlus 5 باریک‌ترین پرچمدار خواهد بود

به نقل از مدیرعامل کمپانی وان پلاس، گوشی OnePlus 5 باریک‌ترین پرچمدار خواهد بود. وان پلاس 5 در ماه‌های آینده معرفی خواهد شد و از نزدیک با آن ملاقات می‌کنیم.

گوشی OnePlus 5 طی هفته ها و ماه‌های پیش رو رونمایی خواهد شد و ما حداقل می‌دانیم که باید منتظر یک پرچمدار قدرتمند اندرویدی همراه تجهیز شده به چیپست اسنپدراگون 835 باشیم. ما همچنین می‌دانیم که دوربین اصلی پرچمدار وان پلاس با همکاری شرکت DxO توسعه پیدا کرده، حاوی یک اسکنر اثر انگشت بر روی قاب جلوی خود است و برخلاف آیفون 7 اپل به یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز خواهد بود.

حال، به لطف بنیانگذار و مدیرعامل وان پلاس، آقای Pete Lau ما اطلاعات جدیدی را از این محصول به دست آورده‌ایم. او در حساب کاربری ویبو خود مطلبی را به اشتراک گذاشته که خبر از ضخامت بسیار کم گوشی OnePlus 5 می‌دهد.

گوشی One Plus 5 وان پلاس 5

آیا گوشی OnePlus 5 باریک‌ترین در بین گوشی های این کمپانی خواهد بود یا در بین کل گوشی های بازار؟

به نقل از نسخه ترجمه شده به انگلیسی این پست که در بالا مشاهده می‌کنید، آقای Lau معتقد است گوشی OnePlus 5 باریک‌ترین پرچمدار خواهد بود. مشخص نیست که حرف‌های او در ارتباط با این نسل، در مقایسه با پرچمداران کمپانی وان پلاس گفته شده است و یا هدف او تمامی پرچمداران بازار است. با این حال ما مطمئن هستیم که وان پلاس جدید باریک‌تر از ضخامت 7.35 میلی‌متری وان پلاس 3T خواهد بود. البته گوشی وان پلاس X نیز از ضخامت 6.9 میلی‌متر برخوردار است، اما درواقع آن یک گوشی پرچمدار به حساب نمی‌آید. Lau همچنین اشاره کرده است که این باریک‌سازی دستگاه به هیچ عنوان لطمه‌ای بر روی تجربه کاربری وارد نخواهد کرد. او می‌گوید در نخستین نگاه، شما مجذوب آن می‌شوید و با در دست گرفتن گوشی احساس بسیار خوبی به شما دست خواهد داد. البته که ما در حال حاضر از ابعاد گوشی OnePlus 5 مطلع نیستیم، اما بدون شک باید آن را محصولی باریکتر از 7 میلی‌متر دانست تا علاوه بر قدرت بالای زیر قاب، شکل ظاهری آن نیز قابل رقابت با برترین گوشی های حال حاضر بازار باشد.

ما بی‌صبرانه در انتظار پرده برداری از این گوشی هستیم تا بتوانیم از نزدیک شاهد این تجربیات جذاب باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*