صفحه نمایش Galaxy Note 8

فاش شدن اطلاعاتی جدید درباره صفحه نمایش Galaxy Note 8

صفحه نمایش Galaxy Note 8 طبق جدیدترین اخبار به دست آمده اندازه بزرگتری در مقایسه با پرچمداران سال 2017 سری S سامسونگ داشته و از پنل خاصی در آن استفاده خواهد شد.

به احتمال زیاد صفحه نمایش Galaxy Note 8 نیز Infinity Display خواهد بود

هفته گذشته ویدیویی از پنل جلویی گلکسی نوت 8 را به نمایش گذاشتیم. اگرچه در ابتدا تصور کردیم این ویدیو کاملا فیک بوده و در واقع فقط یک قاب ساده گلکسی اس 8 پلاس در آن به نمایش در آمده است، اما بر اساس گزارش‌ جدید منتشر شده از کشور هلند، صفحه نمایش Galaxy Note 8 دارای اندازه 6.3 اینچ بوده و در آن دقیقا از همان پنل لبه به لبه Infinity Display که برای اولین بار در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس شاهد به کار رفتن آن‌ها بودیم، استفاده خواهد شد.

به این ترتیب نمایشگر گلکسی نوت 8 حتی از مدل پلاس پرچمداران سری S بزرگتر بوده و همانند آن‌ها به نسبت تصویر 18.5:9 مجهز خواهد شد. به عقیده خود سامسونگ این نسبت در مقایسه با نسبت 16:9 برای مشاهده ویدیو بهتر است، هر چند بسیاری از متخصصان بر خلاف این موضوع عقیده دارند.

صفحه نمایش Galaxy Note 8

هنوز درباره رزولوشن صفحه نمایش گلکسی نوت 8 اطلاعات دقیقی نداریم. برخی پیش‌بینی می‌کنند رزولوشن این نمایشگر همانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس همچنان 1440 در 2960 پیکسل باقی خواهد ماند. برخی دیگر معتقدند به دلیل تمرکز همیشگی سامسونگ بر روی نمایشگر محصولات سری Note و قابلیت‌های ارائه شده در آن‌ها، ممکن است وضوح تصویر پرچمدار جدید سری نوت به 4K افزایش پیدا کند.

یکی از پیش‌بینی‌های اولیه درباره گلکسی اس 8، جاسازی حسگر اثر انگشت در نمایشگر بعد از حذف دکمه فیزیکی هوم بود. حسگر اثر انگشت نوری در این گوشی موبایل دیده نشد و به همین دلیل قطعه فیزیکی این سد امنیتی به پنل پشتی دستگاه انتقال پیدا کرد. پیش‌بینی می‌شود سامسونگ این بار با صرف زمان کافی این قابلیت را به محصول جدید سری Note بیاورد.

به عنوان دیگر مشخصه‌های سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی نوت 8 باید به وجود دوربین دوگانه اصلی و استفاده از اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش‌فرض اشاره کرد. پیش‌بینی می‌شود این محصول در نمایشگاه IFA 2017، که از روز اول سپتامبر (دهم شهریور) در برلین آلمان آغاز خواهد شد، رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. واقعا خنده دار همه برند های گوشی روی آیفون کم کردن باز هم ایرانی های عزیز طرف دار آیفون هستن بسته خواهشن حرف آیفون نزنید والا دیگه آنقدر بدبخت شده که صفحه نمایش میده سامسونگ میزنه ولی در آخر هیچ گوشی به پای هواوی و ال جیv30نمیرسه و هواوی میت 9پورشه دیزاین نمیرسه خیلی خوبه بزند چینی رو آیفون و بقیه برند هارو کم کرد هواوی حرف اول میزنه

  2. دوستان بجای بث بر سر برتر بودن برندها اجازه بدین هر کس طرفدار هر برندی هست همونو استفاده کنه ولی…همیشه این قاعده یادتون باشه که قبل از گفتن نظرتون اونو کمی حلاجی کنین ببینین خودتون به نظر خودتون خندتون نمیگیره بعد بگین…به هر امکانات آیفون سلام بدی اولش میگه پول بده برنامش فعال بشه از اپل آیدی پولیه تا بلوتوث و دیگر برنامه های سخت افزاری و نرم افزاریش…آخرشم آیفون در برابر وضوح صفحه نمایش سامسونگ کم آورد و به سامسونگ سفارش صفحه های آمولد داده تا براش بسازه و آیفونم سوپر آمولد بشه…لطفا تعصب خشک و خالی براش نداشته باشین…اگه آیفون به مصرف کننده های ایرانی احترام قایل بود داخل منو زبان فارسی رو هم جا میداد!!!

  3. یه سری آدما هستم که یه مرد گنده رو می بینن میگن عه یادمه تو بچه بودی نیم متر بیشتر نبودی. باید به اینا گفت سلام عقب مونده، حرکت کن نری رو استندبای.
    اخوی سال پیش نت آتیش گرفت امسال آتیشبازیش جور دیگس.

  4. مزخرفتر از سامسونگ هم مگه داریم.

  5. بدون شک بهترین گوشی سال 2017 میشه

    • باز دوباره شروع شد….
      هنوز تو بازار نیومده، دوستمون فرمودند که بهترین گوشی سال میشه!!!!

      • خب میشه دیگه برادر تو 2016 اس7 اج بهترین شد
        اصلا سامسونگ از همه گوشی ها بالاتره

        • از منفی هایی که گرفتی معلومه که چقدر حرفت درسته

          • به منفی دادن ربطی نداره عامل بدبختی ما ایرانی ها همینکه ببینم بقیه چی می کن اصلا برام مهم نیست
            بهتر سامسونگ نخرید قیمتش پایین بیاد بعد ما بخریم شما هم برید بنجل های چینی بخرید

        • از نظر شما بهترین شد دیگه خخخ 5 تا سایت معتبر نام ببر بگین اول شد خخ

          • یه سرچ کن میفهمی اول شد یا نه

            • یه سرچ بکن میبینی تو انفجار اول شده بد نیست اینکارو بکنی سامسونگ به درد عوامل انتحاری میخوره

              • آیفون 7 هم بمب بود و به درد حمله انتحاری می خورد ولی صداشو درنیاورد و اینکه مثل سامسونگ گوشی هاشو جمع نکرد.

              • واقعا افسوس میخورم واسه یک‌سری از دوستان که دارن تعصب خشک و خالی رو آیفون‌نشون میدن. تا همبن پنجشنبه آیفون‌سون داشتم اما واقعا نمیفهمم آیفون‌چیه؟؟؟ منی که روزمره تربن کاراب زندگیم‌مثه آهنگ ریختن از گوشیم به فلشه ماشینم واسم تز آیفون شده یه کابوس واقعا این گوشی ارزشه تعصب داره؟؟؟ آخه اگه آیفون ملته ایرانو آدم حساب میکرد زبون فارسی واسشون میذاشت . ننگم میشه وقتی اس میدم عربی باید تایپ شه.. من پنجشنبه با یه ملیون‌ضرر آیفونمو فروختم و واسه همیشه هز آیفدن حداحافظی گردم. قطعا تا وقتی که سامسونگ به مشتری هاش بها میده مشتریش میمونم.

          • یه سرچ کن میبینی که بهترین گوشی سال قبل اس 7 اج سامسونگ بود. ببینم بازم میگی خخخخ؟ چرا متعصبی؟