گلکسی جی 5 مدل 2017

اطلاعات کامل گلکسی جی 5 مدل 2017 از طریق آمازون لو رفت

روز گذشته، گوشی معرفی نشده سامسونگ گلکسی جی 5 مدل 2017 (Samsung Galaxy J5 2017) در لیست فروش شعبه فرانسه از وب‌سایت آمازون قرار گرفت.

طی ماه‌ گذشته، مدل 2017 گوشی های گلکسی جی 3 و گلکسی جی 7 به صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شدند. اما علیرغم انتشار شایعات بسیار در رابطه با مدل 2017 گلکسی جی 5، حالا شاهد قرارگیری آن در لیست محصولات آمازون هستیم.

بر این اساس، گوشی جدید سامسونگ به صفحه نمایشی 5.2 اینچی و اچ دی با پنل سوپر آمولد تجهیز شده و تراشه اگزینوس 7870 نیز با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 1.6 گیگاهرتزی، مسئول مدیریت اطلاعات در آن را بر عهده خواهد داشت. دو گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی هستند. به علاوه، کاربران می‌توانند تصاویر مختلف را به کمک دوربین‌های پشتی و سلفی 13 مگاپیکسلی با کیفیتی مطلوب ثبت کنند.

اگرچه طراحی گوشی در ظاهر تفاوتی با گذشته ندارد، اما طراحی جدید خطوط آنتن در بخش پشتی یکی از مهم‌ترین تغییرات نسل جدید گلکسی جی 5 است.

قیمت در نظر گرفته شده این گوشی در وب‌سایت آمازون با دو رنگ طلایی و مشکی، 315 دلار (279 یورو) است. همچنین با توجه به تاریخی که نمایشگر آن نشان می‌دهد، انتظار می‌رود این تلفن هوشمند فردا طی مراسمی رسمی معرفی شود.

عکس‌های گلکسی جی 5 مدل 2017

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه مثل سری A به این سری هم قابلیت اسکنر اثر انگشت واسه ی تمامی گوشیاش قرار بده خیلی خوب میشه.