اپلیکیشن Files

اپلیکیشن Files به منظور مدیریت فایل‌ها به آی او اس 11 اضافه می‌شود

به نظر می‌رسد اپل در حال توسعه اپلیکیشن Files به منظور مدیریت فایل‌ها بوده و قصد دارد همراه با آی او اس 11 (iOS 11) آن را در اختیار کاربران قرار دهد.

عرضه نرم افزاری رسمی از سوی اپل به منظور مدیریت فایل‌ها، یکی از درخواست‌های دیرینه کاربران بود که سرانجام شب گذشته و در خلال برگزاری کنفرانس WWDC 2017 محقق شد. به نظر می‌رسد اپلیکیشن Files به صورت رسمی توسط اهالی کوپرتینو توسعه داده شده و قرار است همراه با نسخه جدید سیستم عامل آی او اس در اختیار کاربران قرار گیرد.

کاربران از طریق اپلیکیشن Files علاوه بر فایل‌های داخلی گوشی می‌توانند اطلاعات ذخیره شده در سرویس‌های مختلف همچون آی کلود، دراپ باکس یا باکس را نیز مدیریت کنند. اگرچه این اپلیکیشن در مرحله اول به صورت اختصاصی برای تبلت های آیپد عرضه می‌شود، اما احتالا “Files” در اختیار دارندگان آیفون نیز قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن Files چگونه عمل می‌کند؟

عملکرد این اپلیکیشن مشابه “Finder” در سیستم عامل مک بوده و برنامه‌های مورد علاقه، قسمت‌های مختلف گوشی و بیشتر در ستون سمت چپ نمایش داده می‌شود. در لیست “locations” نیز کاربران به سرویس‌های شخص ثالث همچون دراپ باکس و آی کلود دسترسی خواهند داشت. در بخش راستی صفحه کاربران می‌توانند فایل‌ها، فولدرها و اطلاعات دیگر را مدیریت کرده و آنها را به صورت‌های دلخواه نمایش دهند.

در تصاویر منتشر شده از اپلیکیشن مدیریت فایل اختصاصی اپل، بخشی با عنوان “On My iPad” وجود دارد که حدس می‌زنیم فایل‌های دانلود شده یا پیوست‌های ایمیل در آن بخش ذخیره شوند.

بدون شک توسعه “Files” و عرضه آن همراه با آی او اس 11 یکی از بهترین اقدامات آینده اپل خواهد بود و امیدواریم در روزهای آتی، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*