تیزر تبلیغاتی تسلا مدل Y

تصویر تبلیغاتی خودرو تسلا مدل Y منتشر شد

نخستین تصویر تبلیغاتی خودرو تسلا مدل Y ، کراس اوور تمام الکتریکی تسلا منتشر شد. Tesla Model Y امسال رسما رونمایی می‌شود و از نزدیک با آن ملاقات خواهیم کرد.

تسلا به زودی اتومبیل مدل 3 خود را به فروش خواهد رساند. این کمپانی تایید کرده است که نخستین سری اتومبیل های تولیدی مدل 3 هم اکنون آماده تحویل به مشتریان بوده و ماه آینده می‌توان این اتومبیل را در جاده‌ها دید. حال، اتومبیل تمام الکتریکی بعدی آنها، خودرو تسلا مدل Y نام دارد. این شرکت آمریکایی تا پیش از این اطلاعاتی را در خصوص محصول جدید خود منتشر کرده بود، اما اخیرا در جلسه ای با حضور سهام‌داران این شرکت، نخستین تصویر تبلیغاتی خودرو تسلا مدل Y به نمایش درآمده است.

ما از مدت‌ها قبل در انتظار رونمایی رسمی تسلا از خودرو الکتریکی جدید مدل وای بودیم. ظاهرا چند سال پیش کارهای توسعه این اتومبیل به اتمام رسیده بوده و تسلا می‌توانست مدت‌ها پیش از آن پرده برداری کند. اما طی سالیان اخیر، تسلا تمرکز ویژه‌ای را بر روی فروش خودرو مدل 3 خود قرار داد و اطمینان ایجاد کرد که بدون هرگونه مشکلی در روند تولیدات، به اهداف خود دست پیدا خواهد کرد و برای اولین بار، اتومبیل تمام الکتریکی خود را به شکل انبوهی وارد بازار می‌کند.

تسلا مدل Y ، نخستین کراس اوور تمام الکتریکی

این تصویر تبلیغاتی صرفا یک نگاه اجمالی از آنچه که می‌تواند اتومبیل تمام الکتریکی بعدی تسلا باشد را ارائه می‌کند. هرچند جزئیات زیادی از محصول مشخص نیست، اما ما این را می‌دانیم که تسلا مدل Y یک خودرو کراس اوور SUV خواهد بود. ایلان ماسک (Elon Musk) مدیرعامل تسلا نیز پیش‌تر تایید کرده بود که مدل Y مبتنی بر پلتفرم مدل 3 ساخته نخواهد شد، زیرا این کمپانی قصد دارد به منظور کاهش سیم‌کشی و ساده‌سازی ساختار از یک پلتفرم جدید برای تسلا مدل Y استفاده کند.

تسلا همچنین اواخر سال جاری از یک اتومبیل تمام الکتریکی دیگر رونمایی خواهد کرد که در واقع نخستین کامیونت تمام الکتریکی جهان نیز خواهد بود. تسلا در حال حاضر تاریخ دقیقی را برای معرفی این محصول اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*