تاچ آی دی داخل نمایشگر آیفون 8

یک گزارش جدید تاچ آی دی داخل نمایشگر آیفون 8 را تایید می‌کند

به نقل از یک گزارش جدید، سرانجام تاچ آی دی داخل نمایشگر آیفون 8 (Apple iPhone 8) تعبیه خواهد شد. این گوشی که تابستان امسال معرفی میشود، پرچمدار جدید اپل است.

در این لحظه مشخص نیست که آیا تاچ آی دی آیفون 8 به زیر نمایشگر این گوشی خواهد رفت و یا پشت بدنه تعبیه می‌شود. برخی از شماتیک‌هایی که از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده تاچ آی دی را بر روی قاب پشتی گوشی نشان می‌دهد، اما در همین حال گزارش های متعددی نیز خبر از تعبیه تاچ آی دی داخل نمایشگر آیفون 8 می‌دهند.

دوربین جلو و تاچ آی دی داخل نمایشگر آیفون 8 قرار خواهند داشت

در این زمان خیلی سخت است که بگوییم کدام گزارش درست بوده و کدام یک شایعه است، اما خبر خوب این است که به نقل از یک گزارش جدید از سوی iDropNew (با مشارکت 9to5Mac) اینگونه به نظر میرسد که اپل سرانجام تصمیم به تعبیه تاچ آی دی داخل نمایشگر آیفون 8 گرفته است. بدون آن که بخواهیم نظری در مورد صحت و سقم این گزارش بدهیم، ما باید بگوییم امیدواریم که درست باشد؛ چرا که قرار گیری اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی آیفون به هیچ عنوان نمی‌تواند ایده خوبی باشد. علاوه بر این، iDropNew همچنین گزارش داده است، آیفون 8 اپل از یک طراحی با حداقل حاشیه برخوردار است که آن به مراتب کمتر از آنچیزهاییست که نشیده‌ایم. دوربین جلو همچنان به چشم می‌خورد اما برخلاف گزارش‌های قبلی این دوربین در زیر نمایشگر گوشی تعبیه شده است.

صحت این گزارش تایید یا تکذیب نشده است

نیازی به گفتن نیست که احمال دارد تمامی این اطلاعات زاییده ذهن نویسنده باشد و هیچ یک از این‌ها به واقعیت تبدیل نشود. بنابراین باید تا زمان رونمایی رسمی از گوشی آیفون 8 اپل منتظر بمانیم و از نزدیک با ویژگی‌ها و طراحی آن آشنا شویم.