پسورد وای فای در آی او اس 11

کاربران نیازی به حفظ پسورد وای فای در آی او اس 11 ندارند

نیاز به حفظ کردن پسورد وای فای در آی او اس 11 از بین رفته است، چرا که به لطف یک قابلیت جدید iOS 11 می‌توان بدون نیاز به تایپ کردن، رمز عبور را در اختیار دیگران قرار داد.

کاربران معمولا برای جلوگیری از هک شدن شبکه وای فای خانگی خود، چنان پسوردهای طولانی و پیچیده‌ای بر روی آن قرار می‌دهند که حفط کردن آن‌ها غیر ممکن می‌شود، به همین دلیل حین نیاز به اتصال دستگاهی جدید به وای فای می‌بایست به سیستم مراجعه کرده و رمز عبور را کاراکتر به کاراکتر وارد کنند.

پسورد وای فای در آی او اس 11

به عنوان نمونه وقتی یک مهمان به منزلتان می‌آید، ناچار به گرفتن گوشی موبایل از آن‌ها و وارد کردن پسورد برایشان هستید تا بلکه بتوانند از اینترت بدون سیم خانگی شما استفاده کنند. یکی از قابلیت های جدید آی او اس 11 برای رفع این مشکل در نظر گرفته شده است.

اشتراک‌گذاری پسورد وای فای در آی او اس 11

به لطف یک ویژگی جدید آی او اس 11 برای اشتراک‌گذاری وای فای، در صورت تلاش یک فرد برای اتصال به شبکه بدون سیم به کاربر اخطار داده می‌شود. اگر فرد با این درخواست موافقت کند، پسورد به صورت خودکار در اختیار فرد مهمان قرار داده می‌شود و دیگر نیازی به وارد کردن دستی آن نخواهد بود.

پسورد وای فای در آی او اس 11

این تنها قابلیت نسخه سال 2017 سیستم عامل موبایل اپل در بخش اتصالات نیست. بر اساس شایعات منتشر شده تاکنون، قابلیت‌های NFC این سیستم عامل به میزان زیاد گسترش پیدا کرده‌اند. حذف خودکار برنامه‌ های بدون استفاده در آی او اس 11 یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی اضافه شده است، به طوری که اطلاعات و دیتابیس آن‌ها سر جای خود باقی مانده و در عین افزایش فضای ذخیره‌سازی، می‌توان مجددا برنامه‌ها را نصب و به اطلاعات گذشته خود دست پیدا کرد. در حال حاضر تنها امکان دانلود نسخه بتا آی او اس 11 وجود دارد، اما به گفته اپل، نسخه رسمی آن پاییز سال جاری منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آیا پسوردهای طولانی و پیچیده‌ روی غیر قابل هک کردن وای فای تاثیر داره ؟