دوربین Canon EOS M10

زمان معرفی دوربین Canon EOS M20 مشخص شد

کمپانی پرآوازه کانن قصد دارد انتهای تیر ماه 96 از دوربین Canon EOS M20 ، دوربین بدون آینه جدید خود رونمایی کند. هنوز قیمت و مشخصات فنی این محصول در دست نیست.

کانن اندک تلاشی را در حوزه دوربین های بدون آینه بازار داشته است و همانطور که احتمالا می‌دانید، آن‌ها طی سالیان گذشته مدل های مختلفی را روانه بازار کرده‌اند که هر یک از آن‌ها نسبت به مدل پیشین از بهبودهای فراوانی برخوردار بوده است. حال به نظر می‌رسد این کمپانی خودش را برای رونمایی از نسل جدید دوربین Canon EOS M10 که دو سال پیش معرفی شده بود، آماده می‌کند.

در یک گزارش جدید که از سوی وب سایت Canon Watch منتشر شده، ظاهرا این شرکت قرار است در آینده‌ای نزدیک از دوربین Canon EOS M20 خود پرده برداری کند. این نخستین باری است که ما در خصوص دوربین EOS M20 می‌شنویم. از نظر مشخصات فنی اطلاعات زیادی در مورد این دوربین در دسترس نیست، اما بدون شک آن بهبودیافته‌تر از مدل EOS M10 خواهد بود. این گزارش ادعا می‌کند که دوربین جدید کانن قرار است 20 جولای (29 تیر 96) که ماه آینده است رسما معرفی شود.

ما اخبار مختلفی را در مورد دوربین بدون آینه کانن شنیده‌ایم، اما اخیرا شایعاتی در مورد یک مدل جذاب فول فریم شنیده می‌شود که پاسخ این شرکت به دوربین های بدون آینه سری A7 و A9 سونی است. با این حال، گزارش مذکور ادعا می‌کند که این مدل فول فریم در سال 2018 معرفی خواهد شد و دوربین Canon EOS M20 همچنان از یک سنسور معمولی برخوردار است.

وب سایت کانن واچ علاوه بر اخبار مربوط به این دوربین، عنوان کرده است که کانن احتمالا از یک دوربین دی اس ال آر جدید نظیر EOS 6D MK II و یک دوربین رده ابتدایی EOS Rebel SL2 نیز رونمایی خواهد کرد.

تمامی این اطلاعات توسط وب سایت Canon Watch به دست آمده است و خود کانن هیچ اظهار نظری را در این مورد نداشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*