تست مقاومت اچ تی سی یو 11 زیر شکنجه‌های سفت و سخت + ویدیو

در این مقاله به بررسی مقاومت اچ تی سی یو 11 (HTC U11) پرچمدار جدید تایوانی ها خواهیم پرداخت. این بررسی به صورت ویدیویی بوده و نتایج را میتوانید مشاهده کنید.

چندی پیش، کمپانی تایوانی اچ تی سی از تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود، گوشی اچ تی سی یو 11 رونمایی کرد. محصولی که از بدنه‌ای باکیفیت و سخت افزاری کاملا مدرن برخوردار است تا در برابر بزرگان بازار بتواند قد علم کند. تا به امروز، به اندازه کافی در مورد مزایا و معایب این گوشی صحبت کرده‌ایم، حال در این مقاله قصد داریم به تست مقاومت اچ تی سی یو 11 در برابر خراش، آتش و خمیدگی بپردازیم. فردی با نام کاربری JerryRigEverything ویدیویی را در یوتیوب منتشر کرده است که مربوط به تست مقاومت اچ تی سی یو 11 خواهد بود.

از آنجایی که گوریلا گلس از نمایشگر U11 در برابر خراش‌ها محافظت می‌کند، انتظار ما از آن کمی بالاست. دو سمت گوشی نیز از فلز واقعی ساخته شده‌اند که حتی یک لبه در اطراف دوربین اصلی نیز به عنوان محافظ دیده می‌شود.

ویدیو آزمون مقاومت اچ تی سی یو 11

 

در ویدیو بالا، فرد آزمایش کننده همراه در چند سطح مختلف یک سطح تیز نظیر چاقو را بر روی نمایشگر گوشی می‌کشد. علاوه بر نمایشگر، بر روی بدنه‌ی فلزی، محافظ دوربین، محافظ پلاستیکی فلاش ال ای دی، کلید هوم جلویی و تمامی نقاط گوشی این شی کشیده می‌شود تا کاربران بتوانند با استحکام تمامی نقاط بدنه اچ تی سی یو 11 آشنا شوند.

پس از آن نوبت به آزمایش مقاومت اچ تی سی یو 11 در برابر حرارت و آتش رسید. 8 ثانیه پس از آن که پیکسل‌ها به رنگ سیاه درآمده بودند، نمایشگر بهبود پیدا کرد و به حالت اولیه خودش بازگشت. اما در تست خم شدن، این گوشی نتوانست عملکرد خوبی را ارائه کند. فورا با کمی انرژی، بدنه خم شد و نمایشگر بر خلاف آن چه که در گوشی اچ تی سی یو اولترا رخ داده بود، از بین رفت. این استحکام کم، به جهت یک جفت لبه شیشه‌ای همراه با فریم انعطاف پذیر است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه