ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3

ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 وارد بازار ایران شد؛ زیبایی و فراتر از آن!

ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 (Asus ZenWatch 3) به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی با قیمتی بسیار مناسب وارد بازار ایران شده است. در ادامه ضمن آشنایی با ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 به قیمت آن در بازار ایران می‌پردازیم.

شرکت تایوانی ایسوس در جریان نمایشگاه IFA 2016 از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود با نام ایسوس زن واچ 3 به صورت رسمی رونمایی کرد. ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 یک گجت بسیار زیبا، قدرتمند و با ارزش خرید بالا است.

ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3

از ویژگی‌های جذاب ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 باید به پردازنده اسنپدراگون 2100 کوالکام، ارگونامی و طراحی بهتر، صفحه نمایش 360 درجه 1.39 اینچی با وضوح تصویر 400 در 400 پیکسل، باتری قدرتمند با قابلیت شاژدهی تا دو روز و شارژ سریع 60 درصد در مدت زمان 15 دقیقه و طراحی زیبا با بند چرمی و بدنه فلزی در رنگ‌های نقره‌ای و رزگلد اشاره داشت که باعث شده تا این ساعت در مقابل دیگر ساعت‌های هوشمند بازار حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

قیمت ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 در ایران

ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3

ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 (Asus ZenWatch 3) به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی در تعداد انبوده در رنگ رزگلد و نقره‌ای با قیمت 1 میلیون و 200 هزار تومان وارد بازار ایران شده است. لازم به ذکر است که این گجت در خارج از ایران دارای برچسب قیمتی 240 دلار است.

در پایان باید گفت که ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 با توجه به قیمتی که در حال حاضر در بازار ایران دارد، یک ساعت هوشمند بدون رقیب است که می‌تواند فروش بسیار خوبی داشته باشد اما در صورت ورود این دستگاه به صورت رسمی به بازار ایران باید انتظار قیمتی در حدود 750 هزار تومان برای آن را داشته باشیم. در صورتی که قصد خرید Asus ZenWatch 3 را دارید بهتر است تا به رقیب سرسخت آن از شرکت سامسونگ یعنی ساعت هوشمند Gear S3 frontier نیز نگاهی داشته باشید.

نظر شما در رابطه با ساعت هوشمند ایسوس زن واچ 3 چیست؟ آیا این ساعت با قیمت ذکر شده، ارزش خرید دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*