پیشوند چیپست‌ های اسنپدراگون

کوالکام پیشوند چیپست‌ های اسنپدراگون را تغییر خواهد داد

پیشوند چیپست‌ های اسنپدراگون تا به امروز MSM بوده است، اما به نظر می‌رسد کوالکام تصمیم گرفته آن را به SDM تغییر بدهد. به این ترتیب نام تراشه های کوالکام از این پس متفاوت از قبل خواهند بود.

پیش‌بینی می‌شود اسنپدراگون 835 که آن را در بازار با نام MSM8998 می‌شناسند، آخرین محصول دارای این پسوند چیپست‌ های اسنپدراگون باشد. بر اساس گفته‌های یکی از افشا‌کننده اخبار فعال در شبکه اجتماعی Weibo، نسل بعدی چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 با نام SDM845 شناخته خواهد شد که از تغییر پیشوند نام این تراشه‌ها خبر می‌دهد. همچنین گفته می‌شود تمامی محصولات معرفی شده بعد از این تراشه نیز با پیشوند SDM نام‌گذاری خواهند شد.

انتظار داریم رونمایی از اسنپدراگون 845 با معرفی پرچمدار بعدی شرکت ال جی متقارن باشد و در ادامه شاهد استفاده شدن از آن در پرچمداران سری S سامسونگ در سال 2018 باشیم.

پیشوند چیپست‌ های اسنپدراگون همراه با معرفی اسنپدراگون 845 تغییر خواهد کرد

همچنین گفته می‌شود طی توافقات کوالکام، برترین چیپست موبایل سال آتی این شرکت این بار در کارخانه‌های TSMC ساخته می‌شود و خبری از همکاری با سامسونگ (همچون زمان ساخت اسنپدراگون 835) نخواهد بود. به عنوان یکی از مهمترین قابلیت‌های اسنپدراگون 845 باید به مجهز شدن آن به مودم‌ ایکس 20 کوالکام اشاره کنیم که به لطف آن‌ سرعت دانلود در شبکه LTE تا سقف 1 گیگابایت و سرعت آپلود تا سقف 150 مگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.

پیشوند چیپست‌ های اسنپدراگون

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*