گوشی پرچمدار وان پلاس 5

رندر جدیدی از گوشی پرچمدار وان پلاس 5 همراه قیمت و مشخصات فنی آن منتشر شد

امروز رندر تازه ای از گوشی پرچمدار وان پلاس 5 (OnePlus 5)، گوشی جدید کمپانی چینی وان پلاس همراه با قیمت و مشخصات فنی این محصول به بیرون درز پیدا کرده است. این بزرگترین نشت اطلاعات مربوط به گوشی مذکور است.

تنها یک هفته دیگر تا زمان رونمایی از وان پلاس 5 باقی مانده است. اطلاعات زیادی تا به امروز در خصوص این محصول به بیرون درز پیدا کرده است که برخی از آن‌ها توسط افشاکنندگان و برخی دیگر نیز توسط تیزرهای رسمی خود این کمپانی چینی به دست آمده‌اند. امروز شاهد بزرگترین نشت اطلاعات در مورد این گوشی خواهیم بود: در واقع یک رندر جدید از گوشی پرچمدار وان پلاس 5 به انتشار رسیده است و در کنار آن نیز شاهد قیمت و مشخصات فنی این دیوایس چینی خواهیم بود.

گوشی پرچمدار وان پلاس 5

اجازه دهید شروع کنیم. در حالی که تصویر بالا همراه با سایه‌های زیادی که دارد، به صورت کامل واضح و مشخص نیست، آن یکی از مهم‌ترین شایعات مربوط به گوشی جدید وان پلاس را تایید می‌کند. در طراحی قاب پشتی آن مشخص است که از آیفون 7 پلاس اپل الهام گرفته شده است و دوربین دوگانه‌ای در قسمت بالایی تعبیه شده است.

مشخصات فنی 

شایعات ادعا می‌کنند این دو دوربین متشکل از لنزهای 16 + 20 مگاپیکسلی هستند که به ترتیب ارائه کننده دیافراگم f/1.7 و f/2.6 خواهند بود. گفته می‌شود یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی فول اچ دی با پشتیبانی از فضای رنگ DCI-P3 بر روی قاب جلوی این گوشی قابل مشاهده خواهد بود. یک اسکنر اثر انگشت پوشیده شده از سرامیک نیز درست در زیر نمایشگر به کار گرفته شده که می‌تواند تنها در 0.2 ثانیه گوشی را قفل گشایی کند.

در حال حاضر حضور چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 همراه با یک رم 6 یا 8 گیگابایتی (بسته به بازاری که محصول را از آن خریداری می‌کنید) و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی UFS 2.1 در این گوشی تایید شده است. تمامی این سخت افزار توسط یک باتری 3.300 میلی‌آمپرساعتی و سیستم Dash Charge (که 0 تا 92 درصد را تنها در یک ساعت شارژ می‌کند) انرژی مورد نیازشان را دریافت خواهند کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب گوشی پرچمدار وان پلاس 5 پشتیبانی آن از نسل جدید بلوتوث است که می‌تواند آن را پس از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سومین گوشی مجهز به بلوتوث 5 تبدیل کند.

قیمت

گوشی پرچمدار وان پلاس 5 گرانتر از وان پلاس 3 تی

اما خبر بدی هم برای طرفداران این کمپانی خواهیم داشت. به نقل از این گزارش، شروع قیمت وان پلاس 5 از 479 دلار خواهد بود که 40 دلار گرانتر از وان پلاس 3 تی و 80 دلار گرانتر از وان پلاس 3 است. اما همچنان نسبت به بسیاری از گوشی های هم رده خود، از ارزش خرید فوق العاده بالایی برخوردار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*