سیستم عامل گلکسی نوت 8

مشاهده سیستم عامل گلکسی نوت 8 در وب سایت HTML5Test

سیستم عامل گلکسی نوت 8 بعد از ظاهر شدن این گوشی موبایل در وب سایت HTML5Test مشخص شد. به این ترتیب اکنون اطلاعات مهمی درباره مشخصات نرم افزاری Galaxy Note 8 به دست آورده‌ایم.

گلکسی نوت 8 که انتظار می‌رود در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شود، همراه با اندروید 7.1.1 نوقا دیده شد. این مشخصه از دیتابیس وب سایت HTML5Test به دست آمده است. به عنوان دیگر اطلاعات به دست آمده باید به وجود مرورگر وب Samsung Internet 5.2 در این گوشی موبایل اشاره کنیم. در تست این وب سایت بیشینه نمره مربوط به قابلیت‌های مرور و تحلیل کدهای اچ تی ام ال 555 است که گلکسی نوت 8 توانسته امتیاز 488 را به دست بیاورد.

سامسونگ گلکسی نوت 8 را که با شماره مدل رسمی SM-N950F شناخته می‌شود، پیش از عرضه در زمینه‌های مختلفی تست می‌کند. به عنوان یکی از مهمترین بنچمارک‌ها برای ارزیابی عملکرد نرم افزاری یک گوشی موبایل باید به HTML5Test اشاره کنیم که به کمک آن نحوه عملکرد دستگاه برای مرور و تحلیل صفحات وب مشخص می‌شود.

سیستم عامل گلکسی نوت 8

در کنار سیستم عامل گلکسی نوت 8 اطلاعات بیشتری نیز از این گوشی موبایل در اختیار داریم. به عنوان نمونه گفته می‌شود طراحی آن دقیقا همانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود. همچنین گفته شده سامسونگ این بار نیز از نمایشگر Infinity Display استفاده خواهد کرد که برای اولین بار همزمان با رونمایی از دو پرچمداری سری S این شرکت در سال جاری شاهد معرفی آن بودیم. صفحه نمایش گلکسی نوت 8 از مدل پلاس پرچمدار سری S نیز بزرگتر بوده و دارای اندازه 6.3 اینچ خواهد بود.

انتظار می‌رود گلکسی Note 8 نخستین پرچمدار و شاید نخستین گوشی موبایل سامسونگ مجهز به دوربین دوگانه باشد. قرار است تا این محصول به لنزهای 12 و 13 مگاپیکسلی مجهز شده و زوم اپتیکال 3 برابری را به کاربران ارائه کند. بر اساس جدیدترین شایعات، گلکسی نوت 8 نخستین گوشی موبایل مجهز به اسنپدراگون 836 خواهد بود. در نسخه جهانی آن همچنان از چیپست اگزینوس 8895 استفاده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به این میگن تکنولوژی – زیبایی – فناوری – نواوری و از همه مهمتر گوشی