ساخت قاب های محافظ آیفون 8

ساخت قاب های محافظ آیفون 8 به مرحله تولید انبوه رسیده است

آغاز ساخت قاب های محافظ آیفون 8 در حجمی گسترده نشان می‌دهد اطلاعات فاش شده تاکنون درباره ابعاد و اندازه iPhone 8 کاملا صحیح بوده‌اند.

شایعات منتشر شده پیرامون آیفون 8 بیش از آن چیزی است که تصور می‌کنید. علاوه بر به دست آوردن اطلاعات بسیار زیاد درباره مشخصات فنی این گوشی موبایل، تاکنون دیاگرام و رندرهای مختلفی را از آن دیده‌ایم. اگرچه آیفون 8 در کانون توجه رسانه‌های خبری و کاربران است، اما اپل به احتمال قوی سه گوشی موبایل در سال 2017 معرفی خواهد کرد. دو مدل دیگر آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس نام دارند.

چندی پیش تصاویری از فریم فلزی آیفون 8 را مشاهده کردیم که درباره ابعاد کلی این دستگاه اطلاعات خوبی به کاربران می‌داد. اکنون نوبت به آن رسیده تا بیش از پیش در جریان اندازه بدنه و نحوه طراحی این محصول قرار بگیریم، چرا که جدیدترین تصاویر فاش شده از آغاز ساخت قاب های محافظ آیفون 8 آن هم به صورت انبوه خبر می‌دهند.

ساخت قاب های محافظ آیفون 8

بنجامین گسکین به عنوان یکی از فاش‌کنندگان اطلاعات مربوط به گوشی های موبایل، اخیرا تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهند تولید‌کنندگان لوازم جانبی با اطمینان کافی از اطلاعات به دست آمده، به صورت جدی در حال ساخت قاب محافظ آیفون 8 هستند. نخستین چیزی که در این قاب ها جلب توجه می‌کند، فضای در نظر گرفته شده برای یک دوربین دوگانه عمودی در پشت دستگاه است.

آغاز ساخت قاب های محافظ آیفون 8 و کسب اطلاعات تکمیلی

به عنوان دیگر اطلاعات به دست آمده از این عکس‌ها که شایعات پیشین را تایید می‌کنند، باید به وجود یک دکمه پاور بزرگتر از کلیدهای کاهش / افزایش صدا و اندازه بزرگتر دستگاه در مقایسه با آیفون 7 اشاره کرد. همانطور که در تصویر مقایسه ابعاد آیفون 8 با آیفون‌های سال گذشته مشاهده می‌کنید، مدل جدید به مراتب از آیفون 7 پلاس کوچکتر است، هر چند گفته می‌شود به لطف طراحی دارای حاشیه کم آن، اندازه نمایشگرش بزرگتر از صفحه نمایش این مدل خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*