خودروهای ولوو

خودروهای ولوو و هایکو اسپرتیو با نمایندگی داتیس خودرو در ایران عرضه می‌شوند

شرکت داتیس خودرو به عنوان نماینده رسمی هایکو اسپرتیو آلمان، تیونر آلمانی خودروهای ولوو ، این ستاره‌های سوئدی را در بازار ایران عرضه خواهد کرد.

قرار است در آینده نزدیک، خودروهای ولوو سوئد با همکاری یک شرکت آلمانی وارد بازار ایران شوند. هایکو اسپرتیو (Heico Sportiv) در زمینه تیونینگ خودرو به خصوص محصولات ولوو (Volvo) فعالیت می‌کند و شرکت داتیس خودرو نیز به عنوان نماینده رسمی و انحصاری هایکو اسپرتیو آلمان، قصد دارد ستاره‌های دورگه و اصیل سوئدی-آلمانی را وارد بازار کشورهای خاورمیانه کند.

خودروهای ولوو

اینک شرکت ولوو، پرقدرت‌تر از همیشه به بازار ایران خواهد آمد تا تحول عظیمی را در بازار خودروهای وارداتی کشورمان ایجاد کند. با ایجاد این تحول، دیگر نیازی نیست مشتریان ایرانی برای خرید محصولات این برند سوئدی، به سراغ خودروهای وارد شده توسط امارات یا دیگر کشورهای عربی  بروند؛ بلکه خود می‌توانند مدل، آپشن و حتی تغییرات بدنه و سیستم فنی خودرویشان را انتخاب کنند و در مدتی کوتاه، خودروی ولوو سفارشی خود را تحویل بگیرند. داتیس خودرو به عنوان نماینده هایکو اسپرتیو آلمان، تنها تولیدکننده آلمانی خودروهای ولوو، این محصولات دوست‌داشتنی را با تلفیقی از تکنولوژی کشورهای آلمان و سوئد روانه بازار کشورمان می‌کند.

خودروهای ولوو

Heico Sportiv یکی از اصیل‌ترین شرکت‌های همکار و تیونرهای ولوو است و برخی کارشناسان بر این باورند که قطعات به کار رفته در خودروهای ولوو تولید شده توسط این شرکت آلمانی حتی از قطعات خود ولوو هم کیفیت بالاتری دارد. اکنون این تیونر آلمانی با هدف فتح بازار کشورهای خاورمیانه، برای اولین بار با نمایندگی انحصاری خود یعنی داتیس خودرو، محصولات متنوعی را عرضه می‌کند. ولوو ایکس سی 60، اس 90، اس 60، وی 40 و ایکس سی 90، پنج مدل از خودروهای مشترک ولوو و هایکو هستند که به زودی توسط داتیس خودرو در بازار ایران و خاورمیانه به فروش خواهد رسید.

گالری عکس های خودروهای ولوو و هایکو اسپرتیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هم وطن گرامی- تحقیق کنید – ولوو سوئد در سایت رسمی خود هیچ نماینده فروش و خدمات پس از فروش برای ایران معرفی نکرده و وزارت صنعت و معدن هم بار ها اعلام کرده که شرکت هایی که ادعای نمایندگی ولوومی کنند مجوز ندارند- لطفا بررسی و تحقیق کنید- پس گرفتن پول بی زبان بسیار مشکل است!!

  2. در سایت رسمی شرکت ولو سوئد volvocars هیچ نماینده ای برای ایران تعریف نشده است- باید مراقب کلاه و جیب خود باشیم- خطر در کمین است!!

    • مشتری مال باخته داتیس خودرو

      شرکت ولوو سوئد در سایت رسمی خود- اعلام کرده که هیچ نماینده ای در ایران ندارد- باید در فرهنگ لغات داتیس را مترادف دزد و کلاه بردار و حرام خور … تعریف کرد

  3. مال باخته داتیس خودرو

    تجمع مال باختگان داتیس خودرو، 31 تیر،ساعت ده صبح، جلوی دفتر داتیس در سعا دت ایاد

  4. مشتر ی سابق داتیس خودرو

    داتیس خودرو نتوانسته پس از ماه ها- خودرو های مردم را طبق قرارداد وارد کند و پول بی زبان مردم را هم پس نمی دهد- نمایندگی ولوو!! داستان تازه برای ……مردم است!!