زمان عرضه و قیمت هیوندای سوناتا 2018 رسما اعلام شد

پس از چند ماه سکوت خبری، سرانجام زمان عرضه و قیمت هیوندای سوناتا 2018 (Hyundai Sonata 2018) در بازار ایالات متحده اعلام شد. رنج قیمتی آن بسته به امکانات و مدل از 22 تا 32 هزار دلار است.

اواخر اسفند ماه سال گذشته بود که هیوندای کره از نسخه فیس لیفت سدان جذاب و محبوب خود، سوناتا 2018 در کره جنوبی رونمایی کرد. اتومبیلی که از ظاهر خشن‌تر و جوان پسندتری نسبت به نسل های پیشین خود برخوردار است و خودروساز کره‌ای تمام تلاش خودش را برای به ارمغان آوردن بهترین تجهیزات رفاهی و ایمنی در این سگمنت انجام داده است.

نگاه نزدیگ به هیوندای سوناتا 2018

 

اینک جلوپنجره فیس لیفت سوناتا دنباله رو زبان طراحی جدید این کمپانی گوشه‌دار شده و چراغ‌های اولد دی لایت عمودی، چراغ باریک جلویی و کاپوتی کشیده‌تر با خطوط عضلانی زیاد نیز در قسمت جلویی این خودرو به چشم می‌خورد. همچنین رینگ‌های 17 و 18 اینچی نونوار شده، گرافیک جدید چراغ‌های پشتی و تغییر محل قرارگیری پلاک از دیگر نکات جذاب سوناتای جدید هستند.

این تغییرات در داخل خودرو نیز دیده می‌شود. از مهم‌ترین آن‌ها باید به سیستم تهویه مطبوع جدید، سیستم صوتی قدرتمند همراه با یک نمایشگر 7 اینچی (و یا 8 اینچی به صورت سفارشی) و درگاه شارژ USB با پشتیبانی از شارژ بی سیم و اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد.

این خودرو از نظر ایمنی نیز به سطح بهتری رسیده است. شرکت سازنده از قابلیت‌های مدرنی همچون سیستم هشداردهنده خروج از لاین، کمک به کنترل نقاط کور، نوربالا خودکار، دستیار حفظ خودرو در بین خطوط و هشداردهنده ترافیک عقب در این خودرو استفاده کرده است تا نویدبخش یک اتومبیل بسیار ایمن و سواری با خیالی آسوده باشد.

تا به امروز، تنها به اطلاعات فنی و قابلیت‌های سوناتای جدید باید بسنده می‌کردیم، اما حالا قیمت هیوندای سوناتا 2018 نیز افشا شده است. این خودرو ظاهرا قرار است در تابستان سال جاری، وارد بازار ایالات متحده شود. لیست قیمت این مدل‌ها به شرح زیر خواهد بود:

لیست قیمت هیوندای سوناتا 2018

  • سوناتا SE – پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر: قیمت 22 هزار و 50 دلار
  • سوناتا Eco – پیشرانه 1.6 لیتری توربو شارژر 4 سیلندر: قیمت 22 هزار و 650 دلار
  • سوناتا SEL – پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر: قیمت 23 هزار و 700 دلار
  • سوناتا Limited – پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر: قیمت 27 هزار و 400 دلار
  • سوناتا اسپورت – پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر: قیمت 25 هزار و 200 دلار
  • سوناتا اسپورت – پیشرانه 2 لیتری توربو شارژر 4 سیلندر: قیمت 27 هزار و 600 دلار
  • سوناتا Limited – پیشرانه 2 لیتری توربو شارژر 4 سیلندر: قیمت 32 هزار و 450 دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*