سامسونگ اسمارت فون تاشو Galaxy Q را روانه بازار مي کند

شرکت سامسونگ اخيرا اعلام کرده قصد دارد اولين مدل دستگاه هاي لمسي و تاشو خود را در سال 2013 روانه بازار نمايد . اين دستگاه جديد که بر اساس ادعاي Samsung Galaxy Q، Techjailbreak معرفي شده با نام اصلي محصولات سامسونگ Samsung GT-B9150 شناخته مي شود . در ادامه با گجت نيوز همراه باشيد.

بر اساس گزارشات منتشر شده در پايگاه هاي خبري تکنولوژي اين اسمارت فون تاشو داراي يک صفحه نمايش 5.3 اينچي و از نوع Super AMOLED HD Dual خواهد بود . اين اسمارت فون از پردازنده قدرتمند Exynos 5250 که يک پردازنده دو هسته اي و 1.7 گيگاهرتزي است بهره مي برد . از ساير ويژگيهاي اين دستگاه مي توان به دو دوربين عکاسي 8 مگاپيکسلي در پشت دستگاه و 2 مگاپيکسلي در جلوي دستگاه ، رم 2 گيگابايتي ، اتصال واي فاي ، NFC ، بلوتوث ، باتري قدرتمند 3500 ميلي آمپر و پردازنده گرافيکي Mali-T-6 اشاره کرد .
با توجه به همين گزارش اين دستگاه قرار است با سيستم عامل اندرويد نسخه 4.1.1 وارد بازار شود و البته سامسونگ وعده داده در صورت عرضه نسخه جديد تر از اندرويد تا زمان ورود اين اسمارت فون به بازار ورژن سيستم عامل را به روز رساني خواهد کرد . تا اين لحظه تصاوير بيشتري از اين اسمارت فون منتشر نشده است .
ما هم مانند شما منتظر ديدن اولين اسمارت فون لمسي تاشو سامسونگ خواهيم بود


منابع : en.gadgetnews.net | techjailbreak

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*