لوبياي ژله اي آمد : گوگل رسما اندرويد 4.2 را عرضه نمود

گوگل اندروید ۴.۲ را با معرفی اسمارتفون ال جی نکسوس ۴ معرفی کرد. حتما بسیار هیجان زده هستید تا بدانید که این نسخه جدید با چه امکانات و مزایای جدیدی عرضه می شود. پس بهتر است که وقت را تلف نکنیم و مستقیم سر اصل مطلب برویم.

در قسمت عکسبرداری امکان جدیدی به نام Photo Sphere منتظر شماست که به کاربر اجازه عکسبرداری ۳۶۰ درجه را می دهد. این امکان تا حدودی شبیه سرویس مایکروسافت به نام Photo Synth می باشد. دیدین عکس های گرفته شده بر روی دستگاه امکان پذیر خواهد بود و شما قادرید تا آنها را بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و یا مستقیما بر روی گوگل مپ ارسال نمایید تا همه از سراسر دنیا آن را ببینند.
کیبورد اندروید بروزرسانی شده است و از Gesture Typing پشتیبانی خواهد کرد و چیزی شبیه کیبورد Swype گوگل خواهد بود. نرم افزار موجود به صورت اتوماتیک فاصله بین کلمات را اضافه خواهد نمود و قابلیت تبدیل خودکار صدای شما به متن نیز وجود دارد. این امکان مادامی که شما به اینترنت هم دسترسی ندارید وجود خواهد داشت.

{photo}91/08/09/Android-4.2-Jelly-Bean{/photo}

مولتی یوزر یا پشتیبانی از چندین حساب کاربری به این نسخه اضافه گردیده است و هر فردی می تواند حساب کاربری مخصوص به خود را داشته و کاغذ دیواری، بازی و اپلیکیشن های فردی را داشته باشند. به علت پشتیبانی از مولتی تسکینگ برای تغییر کاربر نیز نیازی به خروج و ورود نبوده و به راحتی بین حسابها می توان سوییچ نمود. این امکان فقط در تبلت ها وجود خواهد داشت.

اشتراک صفحه نمایش بر روی صفحه های بزرگتر امکان جدید دیگری می باشد که در اندروید ۴.۲ در نظر گرفته شده است. این امکان قابلیت اشتراک تصویر را به صورت وایرلس بر روی تلوزیونی که در همان شبکه وای فای می باشد را تسهیل می کند. تماشای یوتیوب، فیلم های و تصاویر بر روی تلوزیون های HD از دیگر مزایای آن خواهد بود.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*