گلکسی نوت 8

قیمت، زمان معرفی و مشخصات فنی گلکسی نوت 8 لو رفت

یکی از مهم‌ترین گوشی‌هایی که امسال معرفی می‌شود هشتمین نسل از سری نوت است که با توجه به ماجرای انفجار نسل پیشین، مسئولیت سنگین‌تری بر دوش گلکسی نوت 8 قرار خواهد گرفت. حال ایوان بلس در گزارش جدیدی ادعا می‌کند که نسل جدید فبلت‌های سامسونگ در نیمه‌ی دوم سپتامبر رونمایی خواهد شد.

اما جزئیات لو رفته به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ به گفته‌ی کسی که در برنامه‌های شرکت حضور داشته، گلکسی نوت 8 گران‌ترین تلفن هوشمند سامسونگ خواهد بود و از قیمت پایه 999 یورو در اروپا به دست مشتریان خواهد رسید. البته ارزش این گوشی برحسب دلار اندکی معقول‌تر است و حدود 925 دلار برچسب قیمت خواهد خورد. لازم به ذکر است که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به ترتیب 725 و 825 دلار قیمت اولیه داشتند.

جزئیات لو رفته، حرف‌های زیادی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت 8 دارد. ظاهرا با گوشی بزرگ 6.3 اینچی مواجه هستیم که نسبت تصویر 18.5 به 9 دارد. با این که گلکسی نوت 8 تنها 0.1 اینچ از گلکسی اس 8 پلاس بزرگ‌تر است اما به‌ واسطه برخی از ویژگی‌های خاص، تمایزاتی میان این دو وجود دارد.

گلکسی نوت 8گلکسی نوت 8 همچنین اولین دستگاه سامسونگ خواهد بود که به دوربین دوگانه مجهز می‌شود و هرکدام آن‌ها از رزولوشن 12 مگاپیکسلی و لرزش‌گیر اپتیکال برخوردار هستند. دوربین دوگانه این گوشی آرایش افقی دارد و در سمت چپ فلش و سنسور ضربان‌سنج جای می‌گیرد. اسکنر اثرانگشت نیز همچنان پشت دستگاه و سمت راست فلش و سنسور ضربان سنج خواهد بود.

از جمله مشخصات فنی دیگر، باید به تراشه‌ی اگزینوس 8895 یا اسنپدراگون 835 اشاره داشت، که در قلب قدرتمند‌ترین پرچمداران فعلی سامسونگ جای گرفته‌اند. گلکسی نوت 8 رم 6 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد داد و همچنین باتری 3300 میلی‌آمپری این گوشی را همراهی می‌کند. البته با توجه به فضایی که قلم S Pen در این گوشی اشغال می‌کند، طبیعتا ظرفیت باتری کم‌تری نسبت به اس 8 پلاس دارا است.

صحبت از S Pen، مجموعه ویژگی‌های گسترده‌ای را به دنبال خود دارد که مطمئنا در گلکسی نوت 8 نیز پیشرفته‌تر از همیشه خواهد بود. این گوشی از داک DeX پشتیبانی خواهد کرد و همانطور که گفته شد قیمتی بیش از 900 دلار دارد. گلکسی نوت 8 در رنگ‌های سیاه، آبی و طلایی راهی بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*